θεωρώ ότι είναι σκόπιμο να να γίνει η προσθήκη της θεματικής ενότητας των οικονομικών στο δημοτικό σχολείο. Με δεδομένο ότι τα παιδιά σήμερα δέχονται καταιγισμό πληροφοριών και διαφημιστικών μηνυμάτων, είναι χρήσιμο να είναι σε θέση να αναγνωρίζουν τις πραγματικές ανάγκες τους από τις πλασματικές. Με αυτό τον τρόπο γινονται συνηδητοποιήμενοι καταναλωτές, αντιλαμβάνονται τις τεχνικές marketing και διαχειρίζονται πιο αποτελεσματικά το χαρτζιλίκι τους σαν παιδιά και τον οικονογενειακό προυπολογισμό σαν ενήλικες.
Επιπρόσθετα, χρήσιμη θα ήταν η προσθήκη της επιχειρηματικότητας στα γυμνάσια. Οι μαθητές θα γνωρίσουν πως λειτουργεί μια επιχείρηση, τα τμήματα της, θα αντιληφθούν την έννοια της καινοτομίας μέσα από βιωματικές δράσεις.
θεωρώ ότι είναι σκόπιμο να να γίνει η προσθήκη της θεματικής ενότητας των οικονομικών στο δημοτικό σχολείο. Με δεδομένο ότι τα παιδιά σήμερα δέχονται καταιγισμό πληροφοριών και διαφημιστικών μηνυμάτων, είναι χρήσιμο να είναι σε θέση να αναγνωρίζουν τις πραγματικές ανάγκες τους από τις πλασματικές. Με αυτό τον τρόπο γινονται συνηδητοποιήμενοι καταναλωτές, αντιλαμβάνονται τις τεχνικές marketing και διαχειρίζονται πιο αποτελεσματικά το χαρτζιλίκι τους σαν παιδιά και τον οικονογενειακό προυπολογισμό σαν ενήλικες. Επιπρόσθετα, χρήσιμη θα ήταν η προσθήκη της επιχειρηματικότητας στα γυμνάσια. Οι μαθητές θα γνωρίσουν πως λειτουργεί μια επιχείρηση, τα τμήματα της, θα αντιληφθούν την έννοια της καινοτομίας μέσα από βιωματικές δράσεις.