Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 04 – Διδασκόμενα μαθήματα και αξιολόγηση μαθητών του ΓυμνασίουΣχόλιο του χρήστη ΜΑΡΙΑ ΣΑΡΑΚΙΝΟΥ | 28 Απριλίου 2020, 09:55
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Παρά τις εξαγγελίες και υποσχέσεις δυστυχώς ο Σχολικός Επαγγελματικός Προσανατολισμός δεν αναφέρεται πουθενά. Τι έγινε και ξεχάστηκε τόσο γρήγορα το θέμα αυτό; Εδώ και μια δεκαετία ο Σχολικός Επαγγελματικός Προσανατολισμός σταδιακά και με συνέπεια υποβαθμίστηκε και τώρα πλέον δεν αναφέρεται καθόλου. Να υπενθυμίσουμε στο Υπουργείο ότι έχει στελεχώσει τα ΚΕΣΥ με εκπαιδευτικούς επιμορφωμένους και έμπειρους στο ΣΕΠ. Να υπενθυμίσουμε ότι οι εκπαιδευτικοί οι εξειδικευμένοι στη ΣυΕΠ των ΚΕΣΥ δεν μπορούν - σύμφωνα με το καθηκοντολόγιό τους - να κάνουν ατομική συμβουλευτική ούτε στην Γ΄ Γυμνασίου, ούτε στην Α΄ Λυκείου. Να υπενθυμίσουμε ότι σήμερα παρά ποτέ η συμβουλευτική Επαγγελματικού Προσανατολισμού είναι περισσότερο απαραίτητη μέσα σε αυτό το γρήγορα μεταβαλλόμενο και αβέβαιο περιβάλλον. Ειδικά τώρα με την επιδημία και τις συνέπειές της. Υπάρχει ακόμη χρόνος να διορθώσει το Υπουργείο αυτήν την έλλειψη. Να εντάξει τον Επαγγελματικό Προσανατολισμό στο ωρολόγιο πρόγραμμα και του Γυμνασίου και του Λυκείου. Ανανεωμένο και επικαιροποιημένο σε σχέση με το παρελθόν. Είναι καιρός να δείξει ότι οι εξαγγελίες δεν ήταν μόνο στα λόγια. Υπάρχουν εκπαιδευτικοί στα σχολεία οι οποίοι έχουν επιμορφωθεί σε θέματα ΣΕΠ. Και βέβαια υπάρχουν και οι εκπαιδευτικοί με Εξειδίκευση στη Συμβουλευτική Επαγγελματικού Προσανατολισμού (Σύμβουλοι ΣΕΠ) των ΚΕΣΥ που μπορούν να αναλάβουν την επιμόρφωση και άλλων εκπαιδευτικών. Αρκεί το υπουργείο να δείξει ότι διαθέτει και τα αντανακλαστικά και την ευαισθησία προς την κατεύθυνση αναβάθμισης του θεσμού του ΣΕΠ. Δεν είναι δυνατόν ο Σχολικός Επαγγελματικός Προσανατολισμός να είναι προτεραιότητα για τις περισσότερες χώρες της Ευρώπης και εμείς να τον έχουμε εξαφανίσει.