Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Ιωάννης Νομικούδης | 28 Απριλίου 2020, 10:12
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η δυνατότητα για αύξηση του μέγιστου αριθμού μαθητών μέχρι τους 27, σε αίθουσες, οι οποίες στην συντριπτική τους πλειοψηφία είναι κατάλληλες για 18-20 παιδιά εγκυμονεί σοβαρούς κινδύνους για την ασφάλεια, τη σωματική ακεραιότητα και την τήρηση των κανόνων υγιεινής των μαθητών. Μια αποτύπωση των χωροταξικών δεδομένων των σχολικών κτιρίων μέσα από τα στοιχεία που περιέχονται στο myschool, αρκεί για να αποδειχθεί η παραπάνω άποψη. Επιπλέον, η αύξηση του ελάχιστου αριθμού των μαθητών μιας τάξης σε 20 στα πολυθέσια σχολεία θα έχει ως αποτέλεσμα την κατάργηση εκατοντάδων τμημάτων και την βίαιη και αναγκαστική μετακίνηση και μετεγγραφή χιλιάδων μαθητών σε άλλα σχολεία. Η αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος έχει συνήθως τιμωρητικό χαρακτήρα (τουλάχιστον έτσι εκλαμβάνεται από τα παιδιά) γιατί στερεί από τους μαθητές ένα οικείο περιβάλλον, τους φίλους και τους συμμαθητές τους και τους αναγκάζει να ενταχθούν σε έναν διαφορετικό χώρο, σε μια πολύ ευαίσθητη ηλικία, κατά την οποία αντιδρούν αρνητικά στις όποιες αλλαγές. Ακόμα, δημιουργεί πολλά προβλήματα στην διαχείριση της καθημερινότητας των γονέων, που αφορούν την μετάβαση στο σχολείο και τις σχέσεις με άλλους γονείς. Θεωρώ ότι και τα δύο σημεία θα πρέπει να αποσυρθούν, πριν ακόμα την κατάθεση του νομοσχεδίου, γιατί θα δημιουργήσουν πολύ σοβαρά ζητήματα με μόνο όφελος την περικοπή των ήδη πολύ περιορισμένων δαπανών για την εκπαίδευση.