1. Σαφώς να γίνουν περισσότερα τα πρότυπα γυμνάσια -λύκεια στην Αττική,αλλά θα έπρεπε να εισάγονται τα παιδιά με εξετάσεις και όχι με κλήρωση σε όλα τα πρότυπα. Aυτό θα είχε ως αποτέλεσμα να υπάρχουν περισσότερες θέσεις για τους μαθητές στην Aττική και άριστα παιδιά να μην μένουν εκτός αυτών των σχολείων. Είμαι κόρη συνταξιούχου εκπαιδευτικού δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, δημόσιος υπάλληλος (μέσω ΑΣΕΠ, κάτοχος 2 πτυχίων του ΕΜΠ) ΠΙΣΤΕΥΩ ΚΑΙ ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΜΑΙ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ως ΑΝΩΤΕΡΟ του οποιουδήποτε Ιδιωτικού Εκπαιδευτικού ιδρύματος. Επίσης θεωρώ ότι έχουμε άξιους και φωτισμένους καθηγητές που μπορούν να διδάξουν τα παιδιά μας, επομένως εμπλουτίζοντας τα πειραματικά γυμνάσια με αυτούς, θα μπορούν όλα να μετατραπούν σε πρότυπα σχολεία για το καλό όλης της κοινωνίας.
Να γίνουν περισσότερα πρότυπα για να ωφεληθούν όσο περισσότερα παιδιά γίνεται!
Ωστόσο η εξεταστική διαδικασία θα πρέπει να σταματά στην εισαγωγή των παιδιών στην Α' Γυμνασίου. Είναι ανώφελο να πρέπει να ξαναυποβάλλουμε τα παιδιά μας σε διαδικασία εξετάσεων για το Πρότυπα Λύκειο. Άλλωστε κανένα παιδί δεν φοιτά στα Πρότυπα Γυμνάσια χωρίς να το αξίζει!Όλα τα παιδιά στην Ελλάδα σήμερα περνάνε ομαλά, χωρίς εξετάσεις στο λύκειο.
Και ξαφνικά αλλάζουμε τους κανόνες μόνο για αυτά τα παιδιά ζητώντας τους να ανταγωνιστούν και πάλι, διακινδυνεύοντας τη θέση που ήδη έχουν κερδίσει με το σπαθί τους.
Άδικο! Και απαράδεκτο! Και αντιπαιδαγωγικό!Δηλαδή αυτά τα παιδιά πόσες φορές θα δώσουν 'Πανελλήνιες';
Που είναι η αρχή της ισότητας που την προστατεύει το Σύνταγμά μας;
Το ότι η ζήτηση για τα Πρότυπα Σχολεία είναι τόσο μεγάλη, μήπως θα έπρεπε να εξεταστούν-αξιολογηθούν οι καθηγητές στα υπόλοιπα γυμνάσια και να βελτιωθεί και εκεί η εκπαίδευση;
Κρίμα!! Ελπίζω να το ξανασκεφτείτε..
1. Σαφώς να γίνουν περισσότερα τα πρότυπα γυμνάσια -λύκεια στην Αττική,αλλά θα έπρεπε να εισάγονται τα παιδιά με εξετάσεις και όχι με κλήρωση σε όλα τα πρότυπα. Aυτό θα είχε ως αποτέλεσμα να υπάρχουν περισσότερες θέσεις για τους μαθητές στην Aττική και άριστα παιδιά να μην μένουν εκτός αυτών των σχολείων. Είμαι κόρη συνταξιούχου εκπαιδευτικού δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, δημόσιος υπάλληλος (μέσω ΑΣΕΠ, κάτοχος 2 πτυχίων του ΕΜΠ) ΠΙΣΤΕΥΩ ΚΑΙ ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΜΑΙ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ως ΑΝΩΤΕΡΟ του οποιουδήποτε Ιδιωτικού Εκπαιδευτικού ιδρύματος. Επίσης θεωρώ ότι έχουμε άξιους και φωτισμένους καθηγητές που μπορούν να διδάξουν τα παιδιά μας, επομένως εμπλουτίζοντας τα πειραματικά γυμνάσια με αυτούς, θα μπορούν όλα να μετατραπούν σε πρότυπα σχολεία για το καλό όλης της κοινωνίας. Να γίνουν περισσότερα πρότυπα για να ωφεληθούν όσο περισσότερα παιδιά γίνεται! Ωστόσο η εξεταστική διαδικασία θα πρέπει να σταματά στην εισαγωγή των παιδιών στην Α' Γυμνασίου. Είναι ανώφελο να πρέπει να ξαναυποβάλλουμε τα παιδιά μας σε διαδικασία εξετάσεων για το Πρότυπα Λύκειο. Άλλωστε κανένα παιδί δεν φοιτά στα Πρότυπα Γυμνάσια χωρίς να το αξίζει!Όλα τα παιδιά στην Ελλάδα σήμερα περνάνε ομαλά, χωρίς εξετάσεις στο λύκειο. Και ξαφνικά αλλάζουμε τους κανόνες μόνο για αυτά τα παιδιά ζητώντας τους να ανταγωνιστούν και πάλι, διακινδυνεύοντας τη θέση που ήδη έχουν κερδίσει με το σπαθί τους. Άδικο! Και απαράδεκτο! Και αντιπαιδαγωγικό!Δηλαδή αυτά τα παιδιά πόσες φορές θα δώσουν 'Πανελλήνιες'; Που είναι η αρχή της ισότητας που την προστατεύει το Σύνταγμά μας; Το ότι η ζήτηση για τα Πρότυπα Σχολεία είναι τόσο μεγάλη, μήπως θα έπρεπε να εξεταστούν-αξιολογηθούν οι καθηγητές στα υπόλοιπα γυμνάσια και να βελτιωθεί και εκεί η εκπαίδευση; Κρίμα!! Ελπίζω να το ξανασκεφτείτε..