Είναι παραπλανητικά τα ερωτήματα για το πως να αλλάξει η νομοθεσία κλπ. Τα λένε αυτοί που θέλουν να κρύψουν τις προσωπικές ευθύνες που υπάρχουν και να τα ρίξουν δήθεν στη νομοθεσία. Π.χ. για να δημιουργηθεί κάθε μιά από αυτές τις σχολές και τμήματα που δίνουν πτυχία χωρίς αντίκρυσμα ενώ χρηματοδοτούνται ανά φοιτητή πολλαπλάσια από άλλες που κάτι κουτσομετράνε (ακόμη) τα πτυχία τους, συντάχθηκαν μελέτες σκοπιμότητας απο καθηγητάδες και οι οποίες μελέτες εγκρίθηκαν απο συγκλήτους. Πιάστε πρώτα απο το γιακά αυτούς τους τύπους και ξετινάξτε τους. Θα δείτε να διορθώνονται όλα χωρίς κανένα καινούργιο νόμο. Κρεμάστε απο τη γλώσσα τα λαμόγια που πουλάν για δικές τους δουλιές, τις εργασίες και τα διδακτορικά των φοιτητών τους και θα δείτε ξεβρωμίζει η ατμόσφαιρα και να αρχίσουν να διακρίνονται αυτοί που πραγματικά αξίζουν.
Είναι παραπλανητικά τα ερωτήματα για το πως να αλλάξει η νομοθεσία κλπ. Τα λένε αυτοί που θέλουν να κρύψουν τις προσωπικές ευθύνες που υπάρχουν και να τα ρίξουν δήθεν στη νομοθεσία. Π.χ. για να δημιουργηθεί κάθε μιά από αυτές τις σχολές και τμήματα που δίνουν πτυχία χωρίς αντίκρυσμα ενώ χρηματοδοτούνται ανά φοιτητή πολλαπλάσια από άλλες που κάτι κουτσομετράνε (ακόμη) τα πτυχία τους, συντάχθηκαν μελέτες σκοπιμότητας απο καθηγητάδες και οι οποίες μελέτες εγκρίθηκαν απο συγκλήτους. Πιάστε πρώτα απο το γιακά αυτούς τους τύπους και ξετινάξτε τους. Θα δείτε να διορθώνονται όλα χωρίς κανένα καινούργιο νόμο. Κρεμάστε απο τη γλώσσα τα λαμόγια που πουλάν για δικές τους δουλιές, τις εργασίες και τα διδακτορικά των φοιτητών τους και θα δείτε ξεβρωμίζει η ατμόσφαιρα και να αρχίσουν να διακρίνονται αυτοί που πραγματικά αξίζουν.