Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Βάσω | 28 Απριλίου 2020, 10:50
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Διαβάζοντας την αιτιολογική έκθεση αναφέρεται "Οι τροποποιήσεις αυτές, οι οποίες εφαρμόστηκαν για πρώτη φορά τη σχολική χρονιά 2019-2020, οδήγησαν κατά περίπτωση στη δημιουργία πλασματικών κενών, με τμήματα υπερβολικά μικρότερα απ’ όσο ορίζουν τα πορίσματα της παιδαγωγικής επιστήμης και οι βασικές παραδοχές της ορθολογικής κατανομής προσωπικού" Θα ήθελα να απαντηθούν άμεσα τα παρακάτω ερωτήματα: Ποια πορίσματα της παιδαγωγικής επιστήμης ορίζουν αύξηση των παιδιών ανα τμήμα; Ποοι επιδημιολόγοι -λοιμωξιολόγοι συναινούν σε αυτό ; ΟΠΟΙΟΣ ΕΠΙΘΥΜΕΙ ΑΝΒΑΘΜΙΣΗ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ ΜΕΙΩΝΕΙ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΑΝΑΤΜΗΜΑ ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΔΙΝΕΤΑΙ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΟΥ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ. ΟΠΟΙΟΣ ΕΠΙΘΥΜΕΙ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗ ΤΟΥ ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΟΥ ΕΡΓΟΥ ΑΥΞΑΝΕΙ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΚΑΙ ΚΛΕΙΝΕΙ ΣΧΟΛΕΙΑ