• Σχόλιο του χρήστη 'FILIPPOS' | 26 Νοεμβρίου 2009, 12:17

    Ο ΕΠΟΜΕΝΟΣ ΑΣΕΠ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΤΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ ΤΟΥ 2011 ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟ 2010 ΟΙ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ 2010-2011 ΚΑΙ 2011-2012 ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ 60% ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΕΣ ΤΟΥ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥ ΑΣΕΠ ΚΑΙ 40% ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑΣ ΜΕ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΗ ΤΗΝ ΕΠΙΤΥΧΙΑ Σ΄ΕΝΑΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΑΣΕΠ. ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΚΑΘΕ ΑΛΛΟΥ ΤΡΟΠΟΥ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥ 24ΜΗΝΟ , ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΙ ΚΛΠ. (ΑΛΛΩΣΤΕ ΤΟ 24ΜΗΝΟ ΕΧΕΙ ΜΟΛΙΣ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ. ΠΩΣ ΚΑΠΟΙΟΙ ΜΑΖΕΥΑΝ 10 ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΟΡΙΣΤΟΥΝ ΜΕ ΤΟ 24ΜΗΝΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΡΙΑΣ ΑΞΙΟ. ΜΑΛΛΟΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΔΙΑΔΟΧΟΣ ΤΟΥ URI GELLER.) ΜΕΤΑ ΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΑΥΤΟ ΕΝΑΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΩΝ ΑΣΕΠ ΜΕ ΠΡΟΣΑΥΞΗΣΗ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑΣ ΚΑΙ ΤΙΤΛΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ , ΙΣΩΣ ΜΕΙΩΜΕΝΗΣ ΑΠΟ ΟΤΙ ΙΣΧΥΕΙ ΣΗΜΕΡΑ , ΜΕ ΚΑΘΟΡΙΣΜΟ ΑΝΩΤΑΤΗΣ ΣΥΝΟΛΙΚΗΣ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗΣ ΤΑ 5 ΜΟΡΙΑ. ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ ΜΟΝΙΜΩΝ ΚΑΙ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ. ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΠΟΜΕΝΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΤΟΥ ΑΣΕΠ ΝΑ ΟΡΙΣΤΕΙ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΠΡΙΝ ΜΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΥΛΗ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΕΞΕΤΑΣΗΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑΠΛΗΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΚΑΘΩΣ Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ , Η ΟΠΟΙΑ ΚΡΙΝΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΕΙΡΑ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ ΣΤΙΣ ΠΡΩΤΕΣ ΘΕΣΕΙΣΜΕ ΤΟ ΥΠΑΡΧΟΝ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΞΕΤΑΣΗΣ , ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΗ ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΕΣ ΥΠΟΝΟΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΤΩΝ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΤΩΝ Η ΟΠΟΙΑ ΕΝΙΣΧΥΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΝΗΣΗ ΤΟΥ ΑΣΕΠ ΣΤΟΝ ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ ΕΛΕΓΧΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΧΟΡΗΓΗΣΗ ΤΩΝ ΓΡΑΠΤΩΝ (ΜΟΝΟ ΜΕ ΕΝΤΟΛΗ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΤΟ ΓΡΑΠΤΟ ΣΟΥ). ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ Μ΄ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΔΕΝ ΘΑ ΠΛΗΓΟΥΝ ΟΣΟΙ ΠΕΡΙΜΕΝΑΝ ΝΑ ΔΙΟΡΙΣΤΟΥΝ ΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ ΕΝΑ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΕΥΛΟΓΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΖΑΝ ΤΗΝ ΖΩΗ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΗΛΠΙΖΑΝ ΣΕ ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΜΕ ΒΑΣΗ ΚΥΡΙΩΣ ΤΗΝ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΕΣ ΤΟΥ ΑΣΕΠ ΠΟΥ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΑΛΛΑΖΕ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΡΟΣΛΗΨΗΣ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΑΛΛΑΖΕ ΠΑΝΤΑ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥΣ ΜΕΙΩΝΟΝΤΑΣ ΣΥΝΕΧΩΣ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΑΝΑΛΟΓΟΥΣΑΝ. ( ΑΠΛΗ ΣΥΜΠΤΩΣΗ ΦΥΣΙΚΑ!!!!) ΤΕΛΕΙΩΝΟΝΤΑΣ Ο ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΑΣΕΠ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ. ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΤΕ ΤΟ ΥΠΑΡΧΟΝ ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΗΔΗ ΣΤΗΝ ΔΙΑΘΕΣΗ ΣΑΣ ΜΕ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΚΑΙ ΚΑΘΟΛΙΚΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΣΕ ΚΑΘΕ ΚΛΑΔΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΝΕΟΔΙΟΡΙΖΟΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΜΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΥΛΙΚΟΥ ΠΟΥ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΞΙΟΠΟΙΗΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΚΑΙ ΠΙΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ.