Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 02 – Δραστηριότητες στην αγγλική γλώσσα στο ΝηπιαγωγείοΣχόλιο του χρήστη Σοφία Τσακιρίδου | 28 Απριλίου 2020, 11:25
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Με ποιο σκεπτικό θέλετε να νομοθετήσετε το άρθρο του πολυνομοσχεδίου που αφορά στην εισαγωγή ειδικοτήτων στα Νηπιαγωγεία; Που το στηρίζετε; Σε ποιες έρευνες και μελέτες; Ποιος ο στόχος; Η σχολιοποίηση του Νηπιαγωγείου; Να παρέχουμε στο παιδί αποσπασματικά γνώσεις με απώτερο σκοπό έναν δυνητικά Ανταγωνίσιμο Ευρωπαίο Απασχολούμενο Πολίτη με πολλές γνώσεις, δυνατότητες, ικανότητες ώστε να μπορέσεινα ανταπεξέλθει στην αγορά ζήτησης της Ε.Ε. γιατί όχι και διεθνώς από τη στιγμή που μιλάμε για παγκοσμιοποίηση; Ναι,η Ε.Ε. και οι διάφορες Επιτροπές και Οργανισμοί που την απαρτίζουν καθόριζαν και καθορίζουν την εκπαιδευτική πολιτική καιτην εκπαιδευτική πορεία της κάθε χώρα μέλους με απώτερο σκοπό και στόχο να ανταπεξέλθει στις προσδοκίες της και στην αγορά ζήτησης. Ωστόσο, δεν πρέπει να ξεχνάμε το άρθρο αυτό σε ποια εκπαιδευτική βαθμίδα και σε ποιο μαθητικό δυναμικό αφορά. Με το να εισάγουμε πιλοτικά την αγγλική γλώσσα και προχωρώντας σταδιακά με τις υπόλοιπες ειδικότητες πληροφορικής, γυμναστικής ενδεχομένως, ίσως και μουσικής και καλλιτεχνικών κάνουμε μια καινοτόμα μεταρρύθμιση στην Προσχολική Εκπάιδευση; Αυτές όλες οι ειδικότητες μπορεί να εισάγονται στην εκπαίδευση του παιδιού σε μεγαλύτερες βαθμίδες όπου το παιδί θα έχει κατακτήσει σημαντικές δεξιότητες και ικανότητες σε σχέση με τον εαυτό του και την τοποθέτησή του στο χώρο και στο χρόνο. Και το κυριότερο θα έχει αναπτύξει και θα επικοινωνεί σωστά τη μητρική του γλώσσα. Στο Νηπιαγωγείο η γνώση είναι ενιαία δεν υπάρχουν διακριτά γνωστικά αντικείμενα. Ανάλογα με το θέμα που μελετάμε/ασχολούμαστε εντάσσουμε στο μάθημά μας τα Μαθηματικά, τη Μουσική, το Ανθρωπογενές και Φυσικό Περιβάλλον, τα Εικαστικά,τη Γυμναστική, την Πληροφορική και φυσικά τη Γλώσσα που διατρέχει σε όλο το πρόγραμμα. Είναι ένα συνεχές, η γνώση παρέχεται ολιστικά. Τα Νηπιαγωγεία έχουν ανάγκη να επανδρωθούν, να εξοπλιστούν με υλικά και μέσα ώστε να διευκολυνθεί η Παιδαγωγική Διαδικασία. Τα όποια άρθρα ενός νομοσχεδίου θα είναι καλό να στηρίζονται σε επιστημονικές έρευνες και μελέτες. Ό,τιδήποτε εισάγεται, έστω και πιλοτικά, στην Εκπαίδευση θα πρέπει να μελετάται από όλες τις οπτικές κι όχι μόνο από αυτές που εξυπηρετούν το άμεσο παρόν, να σχεδιάζονται για το μέλλον καινα προσβλέπουν σε μακροπρόθεσμους σε στόχους γιατί τότε θα είναι μετρήσημα τα αποτελέσματά της. ΟΧΙ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ, ΛΑΜΒΆΝΟΝΤΑΣ ΠΆΝΤΑ ΥΠΌΨΗ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕ ΤΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΤΟΥ!!!