Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ | 28 Απριλίου 2020, 11:24
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Με ποιό παιδαγωγικό κριτήριο γίνεται η αύξηση του αριθμού των μαθητών ανά τμήμα; Τα παιδιά δεν αποτελούν απλά αριθμούς και οι εκπαιδευτικοί, που έχουν επίγνωση της ευθύνης που τους αναλογεί απέναντι στους μαθητές και τις οικογένειές τους, αρνούμαστε να κατανοήσουμε αυτή τη λογική ως αναβάθμιση του εκπαιδευτικού συστήματος και βελτίωση της ποιότητας της εκπαίδευσης! Αν πραγματικά σας ενδιαφέρει το δημόσιο σχολείο και η εκπαίδευση των παιδιών θα πρέπει να μειώσετε τον αριθμό των μαθητών ανά τμήμα. Εκτός και αν το κριτήριο είναι καθαρά η εξοικονόμηση χρημάτων και το δημόσιο σχολείο αποτελεί απλά χώρο φύλαξης των παιδιών.