Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Βασιλική | 28 Απριλίου 2020, 11:17
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αυτό που θα κριθεί με την ολοκλήρωση της διαβούλευσης του νομοσχεδίου, δεν είναι μόνο το μέλλον μιας επιστήμης και ενός κλάδου εργαζομένων (κοινωνιολογία και κοινωνική επιστήμονες) αλλά και όλα τα άλλα που φέρνει το νομοσχέδιο, αλλά μάλλον κάτι σημαντικότερο. Κρίνεται η ίδια η αξιοπιστία της διαδικασίας της διαβούλευσης. Το ερώτημα λοιπόν είναι αν αυτή η διαδικασία είναι μια ουσιαστική δημοκρατική διαδικασία ή απλά μια επίφαση; Αν λαμβάνονται υπόψη τα σχόλια ως δημοκρατική έκφραση της κοινής γνώμης ή αν απλά παίζουν το ρόλο ενός νομιμοποιητικού άλλοθι. Παραπέμπω στο σχέδιο δράσης της διαβούλευσης http://www.opengov.gr/ogp/?p=12.4. Ανατρέχοντας απλά στα σχόλια της διαβούλευσης (αλλά και σε πάμπολλες δηλώσεις στον τύπο) φαίνεται ότι η συντριπτική πλειοψηφία όσον έχουν εκφράσει τη γνώμη τους, τάσσεται κατά της κατάργησης της κοινωνιολογίας από τις πανελλαδικές! Άραγε θα το λάβει υπόψη αυτό η υπουργός; Αν όχι, τότε ποιος ο λόγος να γίνεται δημόσια διαβούλευση σε προειλημμένες αποφάσεις; Υπενθύμιση: όταν η προηγούμενη κυβέρνηση σε αντίστοιχο νομοσχέδιο είχε άρθρο για τα θρησκευτικά, αναγκάστηκε στο τέλος να το πάρει πίσω υπό το βάρος των αρνητικών σχολίων στη διαβούλευση και όχι μόνο.