Το σύστημα Παιδείας και Υγείας στην Ελλάδα νοσεί τόσο βαθιά που νομίζω ότι πολλοί είμαστε καταδικασμένοι να ζήσουμε μια πραγματικότητα εντελώς άδικη. Πως μπορεί να υπάρξει συνεργασία και ευγενής άμιλλα μεταξύ των ιδρυμάτων της Τριτοβάθμιας όταν μεταξύ τους (στο ίδιο ίδρυμα!) σφάζονται για το ποιος θα πάρει τα περισσότερα προγράμματα και με αυτό τον τρόπο οδηγούνται στην έρευνα μόνο οι φοιτητές των "κερδισμένων" καθηγητών;
Κι επίσης πως μπορεί να προχωρήσει η Παιδεία όταν οι σχολές που δημιουργούνται δεν έχουν να κάνουν με τις ανάγκες της κοινωνίας αλλά με τον αριθμό των ανέργων; Επιπλέον δε φαίνεται να υπάρχει καμία σύνδεση μεταξύ δευτεροβάθμιας και τριτοβάθμιας πέρα από τους βασικούς τομείς (μηχανολόγων και ηλεκτρολόγων) όπου η αναλογία αριθμού σχολείων, μαθητών και φοιτητών είναι σχεδόν αντίστοιχη.
Με ποια λογική καταργήθηκε η κατεύθυνση Διατροφής-Διαιτολογίας από το Λύκειο όταν 3 ακόμη νέες σχολές (ΤΕΙ) έχουν δημιουργηθεί; Γιατί τουλάχιστον δεν διανοίγουν τους ορίζοντες απασχόλησης των αποφοίτων αυτών στην εκπαίδευση, παρέχοντάς τους προσόντα για διδασκαλία της διατροφής στα Δημοτικά; Γιατί δεν φτιάχνει παιδαγωγούς διαιτολόγους μήπως και γλιτώσουμε από τη συνεχή εφιαλτική αύξηση των ποσοστών της παιδικής παχυσαρκίας στην Ελλάδα;
Το σύστημα Παιδείας και Υγείας στην Ελλάδα νοσεί τόσο βαθιά που νομίζω ότι πολλοί είμαστε καταδικασμένοι να ζήσουμε μια πραγματικότητα εντελώς άδικη. Πως μπορεί να υπάρξει συνεργασία και ευγενής άμιλλα μεταξύ των ιδρυμάτων της Τριτοβάθμιας όταν μεταξύ τους (στο ίδιο ίδρυμα!) σφάζονται για το ποιος θα πάρει τα περισσότερα προγράμματα και με αυτό τον τρόπο οδηγούνται στην έρευνα μόνο οι φοιτητές των "κερδισμένων" καθηγητών; Κι επίσης πως μπορεί να προχωρήσει η Παιδεία όταν οι σχολές που δημιουργούνται δεν έχουν να κάνουν με τις ανάγκες της κοινωνίας αλλά με τον αριθμό των ανέργων; Επιπλέον δε φαίνεται να υπάρχει καμία σύνδεση μεταξύ δευτεροβάθμιας και τριτοβάθμιας πέρα από τους βασικούς τομείς (μηχανολόγων και ηλεκτρολόγων) όπου η αναλογία αριθμού σχολείων, μαθητών και φοιτητών είναι σχεδόν αντίστοιχη. Με ποια λογική καταργήθηκε η κατεύθυνση Διατροφής-Διαιτολογίας από το Λύκειο όταν 3 ακόμη νέες σχολές (ΤΕΙ) έχουν δημιουργηθεί; Γιατί τουλάχιστον δεν διανοίγουν τους ορίζοντες απασχόλησης των αποφοίτων αυτών στην εκπαίδευση, παρέχοντάς τους προσόντα για διδασκαλία της διατροφής στα Δημοτικά; Γιατί δεν φτιάχνει παιδαγωγούς διαιτολόγους μήπως και γλιτώσουμε από τη συνεχή εφιαλτική αύξηση των ποσοστών της παιδικής παχυσαρκίας στην Ελλάδα;