Το μάθημα της φυσικής αγωγής πρέπει να διδάσκεται τουλάχιστον για 3 ώρες εβδομαδιαία σε όλες ανεξαιρέτως τις τάξεις των δημοτικών σχολείων και η διδασκαλία του να γίνεται από τους κατέχοντες την αρμόδια ειδικότητα (φυσικής αγωγής. Η συμβολή της φυσικής αγωγής ήδη από τη νηπιακή ηλικία και την ηλικία του δημοτικού, είναι διεθνώς αναγνωρισμένη τόσο σε κινητικό όσο και σε ψυχοσυναισθηματικό επίπεδο. Σύμφωνα δε με πρόσφατες επιστημονικές έρευνες η φυσική αγωγή παίζει πρωταρχικό και καίριο ρόλο για την αύξηση της οστικής πυκνότητας των νηπίων και των παιδιών. Περιττό να αναφερθεί η σημαντικότητα της φυσικής αγωγής για την υιοθέτηση δια βίου υγιεινών συνθηκών και τρόπου ζωής, με αποτέλεσμα την μείωση μακροπρόθεσμα της δαπάνης για ιατροφαρμακευτική και νοσοκομειακή περίθαλψη. Ωρολόγιο πρόγραμμα που δεν προβλέπει καθημερινή άσκηση και αθλητισμό είναι εξ αρχής αποτυχημένο. Όπως ο πτυχιούχος που διδάχτηκε μαθήματα φυσικοθεραπείας, ιατρικής, πρώτων βοηθειών, μαθηματικών και ξένων γλωσσών δεν μπορεί να ασκεί τα καθήκοντα ιατρού, νοσηλευτή, φυσικοθεραπευτή κλπ έτσι και ο νηπιαγωγός δεν έχει την αντίστοιχη κατάρτιση για να καταρτίσει και να συντονίσει προγράμματα φυσικής αγωγής και τα νήπια θα κινδυνεύουν από τραυματισμούς λόγω μη κατάλληλων ερεθισμάτων όσον αφορά τις προσαρμογές του οργανισμού τους.
Το μάθημα της φυσικής αγωγής πρέπει να διδάσκεται τουλάχιστον για 3 ώρες εβδομαδιαία σε όλες ανεξαιρέτως τις τάξεις των δημοτικών σχολείων και η διδασκαλία του να γίνεται από τους κατέχοντες την αρμόδια ειδικότητα (φυσικής αγωγής. Η συμβολή της φυσικής αγωγής ήδη από τη νηπιακή ηλικία και την ηλικία του δημοτικού, είναι διεθνώς αναγνωρισμένη τόσο σε κινητικό όσο και σε ψυχοσυναισθηματικό επίπεδο. Σύμφωνα δε με πρόσφατες επιστημονικές έρευνες η φυσική αγωγή παίζει πρωταρχικό και καίριο ρόλο για την αύξηση της οστικής πυκνότητας των νηπίων και των παιδιών. Περιττό να αναφερθεί η σημαντικότητα της φυσικής αγωγής για την υιοθέτηση δια βίου υγιεινών συνθηκών και τρόπου ζωής, με αποτέλεσμα την μείωση μακροπρόθεσμα της δαπάνης για ιατροφαρμακευτική και νοσοκομειακή περίθαλψη. Ωρολόγιο πρόγραμμα που δεν προβλέπει καθημερινή άσκηση και αθλητισμό είναι εξ αρχής αποτυχημένο. Όπως ο πτυχιούχος που διδάχτηκε μαθήματα φυσικοθεραπείας, ιατρικής, πρώτων βοηθειών, μαθηματικών και ξένων γλωσσών δεν μπορεί να ασκεί τα καθήκοντα ιατρού, νοσηλευτή, φυσικοθεραπευτή κλπ έτσι και ο νηπιαγωγός δεν έχει την αντίστοιχη κατάρτιση για να καταρτίσει και να συντονίσει προγράμματα φυσικής αγωγής και τα νήπια θα κινδυνεύουν από τραυματισμούς λόγω μη κατάλληλων ερεθισμάτων όσον αφορά τις προσαρμογές του οργανισμού τους.