Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Μιλτιάδης | 28 Απριλίου 2020, 12:13
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Σαν εκπαιδευτικός η άποψή μου είναι πως ο ελάχιστος αριθμός ανά τμήμα τινάζει τα όρια των περιοχών στον αέρα. Για παράδειγμα σε περιοχές που υπάρχουν όμορα σχολεία, θα δημιουργηθούν τεράστια προβλήματα με τους γονείς που τα παιδιά τους θα μετακινηθούν σε ένα άλλο σχολείο που δεν το επιθυμούν. Τεράστιο πρόβλημα θα υπάρχει και με τις υπεραριθμίες εκπαιδευτικών και ιδιαίτερα σε μικρές τοπικές κοινωνίες, όπου δεν υπάρχουν γειτονικά σχολεία για να μετακινηθούν. Για παράδειγμα στην περιοχή μου υπάρχει ένα παλιό και ένα νέο σχολείο νεόδμητο. Τα πράγματα όμως είναι οριακά, με αποτέλεσμα οι πρώτες να έχουν κάθε χρόνο από 18-18 ή 19-19 παιδιά. Ποιος γονέας θα δεχτεί να πάει το παιδί του να κάνει μάθημα σε λυόμενα και να μένουν οι αίθουσες στο νέο σχολείο άδειες, ενώ με τα όρια ανήκει σε εμάς; Η άπoψή μου είναι ότι πρέπει τα πράγματα να μείνουν όπως είναι με τα όρια και τον αριθμό μαθητών ανά τμήμα (δηλαδή μετά τα 25, αφού αλλάζει και αυτό, να δημιουργείται δεύτερο τμήμα στο ίδιο σχολείο, εφόσον υπάρχει αίθουσα) και αν παραμείνει αυτό το άρθρο, να δώσετε ευκαιρία στους γονείς να επιλέξουν το σχολείο που επιθυμούν σε όμορες περιοχές, ώστε να αποφύγετε τα προβλήματα, που πιστέψτε με θα είναι πολλά, ή να πέσει το όριο στα 7/θέσια και πάνω σε ένα λογικό αριθμό με βάση τα τωρινά δημογραφικά δεδομένα, κάπου στους 15 μαθητές ανά τμήμα. Σας ευχαριστώ πολύ.