Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη ΠΕΤΡΟΣ | 28 Απριλίου 2020, 12:37
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ως φιλόλογος οφείλω να πω ότι η επαναφορά των Λατινικών σε υποχρεωτικό επίπεδο δεν συνεισφέρει ουσιαστικά στην αναβάθμιση ούτε της γλωσσικής ικανότητας των μαθητών ούτε στην διεύρυνση της φιλολογικής τους παιδείας καθώς έχει αποδείξει η πολύχρονη διδακτική εμπειρία πόσω μάλλον όταν αυτή κινείται στο πλαίσιο ενός αυστηρού φορμαλισμού.Επιπλέον η εκπαραθύρωση της κοινωνιολογίας ως συνέπεια της,μιας επιστήμης σύγχρονης και σε άμεση συνάφεια με κρίσιμα ζητήματα του σύγχρονου βίου προσδίδει ένα πνεύμα αναχρονιστικό.Ως εκ τούτου το δέον θα ήταν να παραμείνει η κοινωνιολογία ως βασικό μάθημα και τα Λατινικά ως μάθημα επιλογής. Ευχαριστω.