Είμαι γονέας μαθήτριας Προτύπου Γυμνασίου.
Διαφωνώ κάθετα με τις επαναληπτικές εισαγωγικές εξετάσεις στα Πρότυπα Λύκεια, για τους μαθητές που έχουν ήδη πετύχει την εισαγωγή τους, κατόπιν εξετάσεων, στα Πρότυπα Γυμνάσια.
Οι μαθητές αυτοί κλήθηκαν σε πολύ μικρή ηλικία, να υποστούν -μαζί με τις οικογένειές τους - μια διαδικασία που προσομοιάζει με Πανελλήνιες , αφού οι εξετάσεις είναι πολύ ανταγωνιστικές και επιτυγχάνει 1 στους 8 περίπου.
Το να υποχρεώσει κανείς αυτά τα παιδιά σε επαναληπτική εξέταση, εκτός από το ότι είναι αντιπαιδαγωγικό, αμφισβητεί και το συνολικό έργο των Προτύπων Σχολείων.
Εάν γνωρίζαμε ότι θα μπορούσε να συμβεί κάτι τέτοιο, σε καμία περίπτωση δεν θα μπαίναμε στη διαδικασία προετοιμασίας για την εισαγωγή στην Α γυμνασίου, η οποία είχε τεράστιο ψυχικό και οικονομικό κόστος για όλη την οικογένεια.
Παρακαλώ να αναθεωρήσετε και να εξαιρέσετε τα παιδιά της Α και Β τάξης Προτύπων Γυμνασίων από τις εισαγωγικές εξετάσεις για τα Πρότυπα Λύκεια.
Είμαι γονέας μαθήτριας Προτύπου Γυμνασίου. Διαφωνώ κάθετα με τις επαναληπτικές εισαγωγικές εξετάσεις στα Πρότυπα Λύκεια, για τους μαθητές που έχουν ήδη πετύχει την εισαγωγή τους, κατόπιν εξετάσεων, στα Πρότυπα Γυμνάσια. Οι μαθητές αυτοί κλήθηκαν σε πολύ μικρή ηλικία, να υποστούν -μαζί με τις οικογένειές τους - μια διαδικασία που προσομοιάζει με Πανελλήνιες , αφού οι εξετάσεις είναι πολύ ανταγωνιστικές και επιτυγχάνει 1 στους 8 περίπου. Το να υποχρεώσει κανείς αυτά τα παιδιά σε επαναληπτική εξέταση, εκτός από το ότι είναι αντιπαιδαγωγικό, αμφισβητεί και το συνολικό έργο των Προτύπων Σχολείων. Εάν γνωρίζαμε ότι θα μπορούσε να συμβεί κάτι τέτοιο, σε καμία περίπτωση δεν θα μπαίναμε στη διαδικασία προετοιμασίας για την εισαγωγή στην Α γυμνασίου, η οποία είχε τεράστιο ψυχικό και οικονομικό κόστος για όλη την οικογένεια. Παρακαλώ να αναθεωρήσετε και να εξαιρέσετε τα παιδιά της Α και Β τάξης Προτύπων Γυμνασίων από τις εισαγωγικές εξετάσεις για τα Πρότυπα Λύκεια.