Διαφωνώ κάθετα με την αποσύνδεση των Προτύπων Σχολείων.
Σε κανένα άλλο τύπο σχολείου (γενικά, καλλιτεχνικά, μουσικά) δεν υποχρεώνονται οι μαθητές των Γυμνασίων σε αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος γιατη μετάβασή τους στο Λύκειο.
Το μέτρο αυτό είναι ΑΝΤΙΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ.
Οι μαθητές των Προτύπων Γυμνασίων εισάγονται έπειτα από αρκετά ανταγωνιστικές εξετάσεις. Τα Πρότυπα Γυμνάσια βοηθούν τα παιδιά αυτά να εξελιχθούν και επιτελούν σημαντικό έργο που η Πολιτεία με την πράξη αυτή το αμφισβητεί. Με το να ζητάτε την επαναξιολόγηση μέσω εισαγωγικών εξετάσεων για τα Πρότυπα Λύκεια μαθητών που ήδη έχουν αποδείξει την αξία τους, ΑΚΥΡΩΝΕΤΕ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΤΥΠΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΩΝ.
Διαφωνώ κάθετα με την αποσύνδεση των Προτύπων Σχολείων. Σε κανένα άλλο τύπο σχολείου (γενικά, καλλιτεχνικά, μουσικά) δεν υποχρεώνονται οι μαθητές των Γυμνασίων σε αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος γιατη μετάβασή τους στο Λύκειο. Το μέτρο αυτό είναι ΑΝΤΙΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ. Οι μαθητές των Προτύπων Γυμνασίων εισάγονται έπειτα από αρκετά ανταγωνιστικές εξετάσεις. Τα Πρότυπα Γυμνάσια βοηθούν τα παιδιά αυτά να εξελιχθούν και επιτελούν σημαντικό έργο που η Πολιτεία με την πράξη αυτή το αμφισβητεί. Με το να ζητάτε την επαναξιολόγηση μέσω εισαγωγικών εξετάσεων για τα Πρότυπα Λύκεια μαθητών που ήδη έχουν αποδείξει την αξία τους, ΑΚΥΡΩΝΕΤΕ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΤΥΠΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΩΝ.