Ελπίζοντας κάποιος να ακούσει για μια φορά την φωνή των γονιών που μιλούν πάντα με την γεμάτη ανησυχία φωνή των παιδιών τους, έχω να πω τα εξής:
Δεν θα έπειθα και δεν θα έμπαινα καν στην διαδικασία να πείσω το παιδί μου να μπει στην ψυχοφθόρα διαδικασία αξιολόγησης (στην ηλικία των 11 χρονών!) για την εισαγωγή του σε πρότυπο, αν γνώριζα πως τρία χρόνια αργότερα θα έπρεπε να μπει ξανά στην ίδια διαδικασία!
Σκεφτείτε για 1 λεπτό τον κόπο και την προσπάθεια κυρίως
αυτών των παιδιών αλλά και των γονιών τους, που θυσίασαν τους επί 6 χρόνια δεσμούς τους ώστε να εισαχθούν σε ένα καινούριο σχολικό περιβάλλον!Σκεφτείτε το ψυχικό τους τραύμα σε περίπτωση αποτυχίας και την διαδικασία ένταξης για τρίτη φορά που θα χρειαστεί να περάσουν!
Τα παιδιά είναι ΗΔΗ Αξιολογημένα κι αν πραγματικά θέλετε να παραλάβετε άριστα παιδιά στην Α' Λυκείου,φροντίστε να αξιολογείται συχνά τους διευθυντές και τους καθηγητές που έρχονται σε επαφή μαζί τους!!! Φροντίστε όλα τα σχολεία μαζί και τα πρότυπα που τόσο έχουν υποβαθμιστεί τα προηγούμενα έτη!
Παρακολουθώ τις εκάστοτε κυβερνήσεις από τότε που υπήρξα κι εγώ η ίδια μαθήτρια, να παίζουν ανά τετραετία τα δικά τους παιχνίδια πάνω στις πλάτες των παιδιών μας αλλάζοντας το σχήμα της Παιδείας συνεχώς, δημιουργώντας έτσι ανασφάλεια και αβεβαιότητα για το μέλλον!
Συμφωνείστε επιτέλους σε ένα κοινό σχέδιο και δώστε στα παιδιά το αίσθημα ασφάλειας που τόσο χρειάζονται, το όραμα που τους λείπει και την αληθινή αγάπη προς τη μάθηση που έχει εκλείψει εντελώς δίνοντας την θέση της σε μια άγονη παπαγαλία!
Κοιτάξτε τα εκπαιδευτικά συστήματα των χωρών που προοδεύουν για να πάρετε τις ιδέες που ολοφάνερα σας λείπουν και να κρατήσετε το μέλλον της χώρας, τα παιδιά μας, εδώ, στη χώρα μας!
Ελπίζοντας κάποιος να ακούσει για μια φορά την φωνή των γονιών που μιλούν πάντα με την γεμάτη ανησυχία φωνή των παιδιών τους, έχω να πω τα εξής: Δεν θα έπειθα και δεν θα έμπαινα καν στην διαδικασία να πείσω το παιδί μου να μπει στην ψυχοφθόρα διαδικασία αξιολόγησης (στην ηλικία των 11 χρονών!) για την εισαγωγή του σε πρότυπο, αν γνώριζα πως τρία χρόνια αργότερα θα έπρεπε να μπει ξανά στην ίδια διαδικασία! Σκεφτείτε για 1 λεπτό τον κόπο και την προσπάθεια κυρίως αυτών των παιδιών αλλά και των γονιών τους, που θυσίασαν τους επί 6 χρόνια δεσμούς τους ώστε να εισαχθούν σε ένα καινούριο σχολικό περιβάλλον!Σκεφτείτε το ψυχικό τους τραύμα σε περίπτωση αποτυχίας και την διαδικασία ένταξης για τρίτη φορά που θα χρειαστεί να περάσουν! Τα παιδιά είναι ΗΔΗ Αξιολογημένα κι αν πραγματικά θέλετε να παραλάβετε άριστα παιδιά στην Α' Λυκείου,φροντίστε να αξιολογείται συχνά τους διευθυντές και τους καθηγητές που έρχονται σε επαφή μαζί τους!!! Φροντίστε όλα τα σχολεία μαζί και τα πρότυπα που τόσο έχουν υποβαθμιστεί τα προηγούμενα έτη! Παρακολουθώ τις εκάστοτε κυβερνήσεις από τότε που υπήρξα κι εγώ η ίδια μαθήτρια, να παίζουν ανά τετραετία τα δικά τους παιχνίδια πάνω στις πλάτες των παιδιών μας αλλάζοντας το σχήμα της Παιδείας συνεχώς, δημιουργώντας έτσι ανασφάλεια και αβεβαιότητα για το μέλλον! Συμφωνείστε επιτέλους σε ένα κοινό σχέδιο και δώστε στα παιδιά το αίσθημα ασφάλειας που τόσο χρειάζονται, το όραμα που τους λείπει και την αληθινή αγάπη προς τη μάθηση που έχει εκλείψει εντελώς δίνοντας την θέση της σε μια άγονη παπαγαλία! Κοιτάξτε τα εκπαιδευτικά συστήματα των χωρών που προοδεύουν για να πάρετε τις ιδέες που ολοφάνερα σας λείπουν και να κρατήσετε το μέλλον της χώρας, τα παιδιά μας, εδώ, στη χώρα μας!