Αφού διάβασα τα επαναλαμβανόμενα σχόλια εναντίον της πρότασης για Μάρτιο προβληματίστηκα πάρα πολύ για το αν υπάρχει συμφέρον από κάποιους για να παραμείνουν τα μηχανογραφικά Ιούλιο. Παρακαλώ όποιον έχει ανοιχτό μυαλό να κάνει το ίδιο και να σκεφτεί ποιόν εξυπηρετεί οι μαθητές να μην έχουν σωστό απαγγελματικό προσανατολισμό, να μην απασχολούνται από το διάβασμά τους (προφανώς από τα ιδιαίτερά τους εννοούν...) μέσα στη χρονιά για να αποφασίσουν ουσιαστικά για το μέλλον τους, τη δε διαδικασία υποβολής να πρέπει να την κάνουν σε ελάχιστο χρόνο σε συνθήκες συνοστισμού στα ΚΕΣΥΠ-ΓΡΑΣΕΠ (ή να καταφύγουν σε ιδιώτες συμβούλους ή φροντιστήρια με αμοιβή και με αμφίβολη αξιοπιστία); Ποιόν συμφέρει άραγε και πόσο εύκολα χειραγωγούνται γονείς και μαθητές μακριά από το δικό τους συμφέρον... Εξυπακούεται ότι δεν μιλάω για αυτούς που λένε πως φέτος δεν προλαβαίνουν αλλά για κάποιους που κόπτονται γενικά για υποβολή μετά τους βαθμούς.
Αφού διάβασα τα επαναλαμβανόμενα σχόλια εναντίον της πρότασης για Μάρτιο προβληματίστηκα πάρα πολύ για το αν υπάρχει συμφέρον από κάποιους για να παραμείνουν τα μηχανογραφικά Ιούλιο. Παρακαλώ όποιον έχει ανοιχτό μυαλό να κάνει το ίδιο και να σκεφτεί ποιόν εξυπηρετεί οι μαθητές να μην έχουν σωστό απαγγελματικό προσανατολισμό, να μην απασχολούνται από το διάβασμά τους (προφανώς από τα ιδιαίτερά τους εννοούν...) μέσα στη χρονιά για να αποφασίσουν ουσιαστικά για το μέλλον τους, τη δε διαδικασία υποβολής να πρέπει να την κάνουν σε ελάχιστο χρόνο σε συνθήκες συνοστισμού στα ΚΕΣΥΠ-ΓΡΑΣΕΠ (ή να καταφύγουν σε ιδιώτες συμβούλους ή φροντιστήρια με αμοιβή και με αμφίβολη αξιοπιστία); Ποιόν συμφέρει άραγε και πόσο εύκολα χειραγωγούνται γονείς και μαθητές μακριά από το δικό τους συμφέρον... Εξυπακούεται ότι δεν μιλάω για αυτούς που λένε πως φέτος δεν προλαβαίνουν αλλά για κάποιους που κόπτονται γενικά για υποβολή μετά τους βαθμούς.