Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Ξένια | 28 Απριλίου 2020, 12:55
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ως μόνιμη νηπιαγωγός διαφωνώ κάθετα με την αύξηση των μαθητών σε κάθε τάξη,καθώς δεν υπάρχει κανένας σεβασμός στις ιδιαίτερες ανάγκες των παιδιών της προσχολικής ηλικίας Είναι σε θέση αυτοί που το πρότειναν να μας ενημερώσουν σε ποιες παιδαγωγικές αρχές ή σύγχρονες έρευνες βασίστηκαν γι αυτή η απόφαση; Υπάρχουν στοιχεία που αποδεικνύουν ότι όσο περισσότερα 4χρονα και 5χρονα στοιβάζονται σε μια τάξη τόσο βελτιώνεται η εκπαιδευτική διαδικασία? Δυστυχώς, αντί να πηγαίνουμε μπροστά επιστρέφουμε ολοταχώς στο παρελθόν. Υπάρχει, μήπως, πρόβλεψη για κατασκευή μεγαλύτερων αιθουσών ή ακόμη και καινούριων σχολικών κτιρίων για να στεγάσει τα αποτελέσματα αυτών των αποφάσεων? Η κατάσταση των Νηπιαγωγείων είναι ήδη επιεικώς απαράδεκτη (έλλειψη υλικοτεχνικού εξοπλισμού, ακατάλληλα κτίρια, ακατάλληλες αυλές, υποχρηματοδότηση κ.α.)και τέτοιου είδους αποφάσεις επιβαρύνουν την κατάστασή τους.Η λύση των κοντέινερς θεωρώ ότι είναι απλά θλιβερή. Οι αποφάσεις αυτές παίρνονται με μόνο κριτήριο την μείωση των εκπαιδευτικών και των εξόδων του κράτους. Σε μια εποχή οπού διαμορφώνονται νέα δεδομένα λόγω του ιού και ενώ επιστήμονες τονίζουν τη σημασία της "κοινωνικής απόστασης" στην Ελλάδα νομοθετείται ο συγχρωτισμός και ο συνωστισμός στα σχολεία!