Δεν με αφορά, αλλά θεωρώ αντικειμενικά ότι είναι μεγάλο λάθος του Υπουργείου να βάλει πάλι εξετάσεις στην 1η Λυκείου. Τα παιδιά που μπήκαν στο Γυμνάσιο ενός πρότυπου σχολείου έδειξαν ότι έχουν τις δυνατότητες. Γιατί τα ξαναβάζετε στο άγχος αυτό σε μια περίοδο μάλιστα μεταβατική από το Γυμνάσιο στο Λύκειο; Αντιπαιδαγωγικό 100%.
Σκεφτείτε επίσης ένα παιδί που θα έχει την ατυχία να μην μπει στην 1η Λυκείου, να πρέπει να ψάξει στα καλά καθούμενα άλλο σχολείο, με το σχετικό στίγμα της αποτυχίας.
Τα παιδιά (και οι γονείς που τα στηρίζουν) επέλεξαν τα πρότυπα σχολεία βλέποντας μπροστά και μέχρι την αποφοίτηση από το Λύκειο και τις Πανελλήνιες. Έτσι είναι και η οποιαδήποτε σοβαρή προσέγγιση κάθε οικογένειας για την επιλογή Σχολείου. Ας μην χάσουμε τη σοβαρότητά μας. Ας μην αποθαρρύνουμε άξιους ανθρώπους από την επίτευξη των στόχων τους.
Δεν με αφορά, αλλά θεωρώ αντικειμενικά ότι είναι μεγάλο λάθος του Υπουργείου να βάλει πάλι εξετάσεις στην 1η Λυκείου. Τα παιδιά που μπήκαν στο Γυμνάσιο ενός πρότυπου σχολείου έδειξαν ότι έχουν τις δυνατότητες. Γιατί τα ξαναβάζετε στο άγχος αυτό σε μια περίοδο μάλιστα μεταβατική από το Γυμνάσιο στο Λύκειο; Αντιπαιδαγωγικό 100%. Σκεφτείτε επίσης ένα παιδί που θα έχει την ατυχία να μην μπει στην 1η Λυκείου, να πρέπει να ψάξει στα καλά καθούμενα άλλο σχολείο, με το σχετικό στίγμα της αποτυχίας. Τα παιδιά (και οι γονείς που τα στηρίζουν) επέλεξαν τα πρότυπα σχολεία βλέποντας μπροστά και μέχρι την αποφοίτηση από το Λύκειο και τις Πανελλήνιες. Έτσι είναι και η οποιαδήποτε σοβαρή προσέγγιση κάθε οικογένειας για την επιλογή Σχολείου. Ας μην χάσουμε τη σοβαρότητά μας. Ας μην αποθαρρύνουμε άξιους ανθρώπους από την επίτευξη των στόχων τους.