Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Θάλεια | 28 Απριλίου 2020, 13:43
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η αύξηση μαθητών ανα τάξη, δημιουργεί μία σειρά προβλημάτων. Η σύγχρονη τάξη περιλαμβάνει μαθητές με ειδικές ανάγκες καθώς και μαθητές με συμπεριφορικά και συναισθηματικά προβλήματα. Η αύξηση του αριθμού μαθητών συνεπάγεται και αύξηση του αριθμού μαθητών με δυσκολίες στην τάξη. Ο δάσκαλος έχει να ακολουθήσει την εκπαιδευτική διαδικασία και παράλληλα να εντάξει όλους τους μαθητές και να διαχειριστεί τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν, πολλά από τα οποία θέλουν ιδιαίτερη διαχείριση, την αποκλειστική προσοχή του και πολύ χρόνο. Κάτι τέτοιο καθίσταται αδύνατο σε μία τάξη με 4-5 πολλές φορές και περισσότερες τέτοιες περιπτώσεις μαθητών και παράλληλα υποβαθμίζει την ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης του συνόλου της τάξης. Πολλοί μαθητές θα μείνουν πίσω, δεν θα μπορούν να ακολουθήσουν το ρυθμό της τάξης και σιγά σιγά θα παραιτηθούν ή θα αντιδρούν δημιουργώντας προβλήματα στην τάξη. Από την άλλη ο εκπαιδευτικός εξουθενώνεται προσπαθώντας να δημιουργήσει το σωστό κλίμα μάθησης για όλους,ζητάει βοήθεια , νιώθει ανήμπορος και έπειτα απλά παραιτείται. Όλα τα ευαίσθητα σημεία πρέπει να ληφθούν υπ'όψιν ,καθώς και το γεγονός ότι πολλοί εκπαιδευτικοί θα οδηγηθούν ξαφνικά στην ανεργία ή μακρυά από τις οικογένειές τους.