Θα ήθελα να υποβάλω τις αντιρρήσεις μου όσον αφορά στο άρθρο 18 του εν λόγω νομοσχεδίου :
Πιο συγκεκριμένα, θεωρώ άδικη τη διαδικασία εκ νέου εξετάσεων για εισαγωγή στο Λύκειο δεδομένου ότι οι μαθητές που φοιτούν στα Πρότυπα Γυμνάσια έχουν ήδη αξιολογηθεί δίνοντας εξετάσεις και μάλιστα πολύ απαιτητικές για την εισαγωγή τους.
Επιπλέον η απόφαση του παιδιού αλλά και της οικογένειάς του για τη συμμετοχή του στις εξετάσεις για την εισαγωγή σε Πρότυπο Γυμνάσιο, λαμβάνεται με προοπτική εξαετίας γεγονός που δικαιολογεί την πολύμηνη προετοιμασία και ψυχολογική κούραση. Στην αντίθετη περίπτωση, δηλαδή, της εκ νέου προετοιμασίας στην τρίτη γυμνασίου για την εισαγωγή στο Λύκειο θεωρώ ότι χάνεται το μέτρο αλλά και απειλείται η ομαλή σχολική ζωή των μαθητών που ήδη φοιτούν στα Πρότυπα Γυμνάσια. Ας μην ξεχνάμε ότι πρόκειται για παιδιά τα οποία αξίζουν τουλάχιστον να απολαύσουν την εκπαιδευτική διαδικασία.
Θα ήθελα να υποβάλω τις αντιρρήσεις μου όσον αφορά στο άρθρο 18 του εν λόγω νομοσχεδίου : Πιο συγκεκριμένα, θεωρώ άδικη τη διαδικασία εκ νέου εξετάσεων για εισαγωγή στο Λύκειο δεδομένου ότι οι μαθητές που φοιτούν στα Πρότυπα Γυμνάσια έχουν ήδη αξιολογηθεί δίνοντας εξετάσεις και μάλιστα πολύ απαιτητικές για την εισαγωγή τους. Επιπλέον η απόφαση του παιδιού αλλά και της οικογένειάς του για τη συμμετοχή του στις εξετάσεις για την εισαγωγή σε Πρότυπο Γυμνάσιο, λαμβάνεται με προοπτική εξαετίας γεγονός που δικαιολογεί την πολύμηνη προετοιμασία και ψυχολογική κούραση. Στην αντίθετη περίπτωση, δηλαδή, της εκ νέου προετοιμασίας στην τρίτη γυμνασίου για την εισαγωγή στο Λύκειο θεωρώ ότι χάνεται το μέτρο αλλά και απειλείται η ομαλή σχολική ζωή των μαθητών που ήδη φοιτούν στα Πρότυπα Γυμνάσια. Ας μην ξεχνάμε ότι πρόκειται για παιδιά τα οποία αξίζουν τουλάχιστον να απολαύσουν την εκπαιδευτική διαδικασία.