Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 03 – Κατανομή χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα Δημοτικά ΣχολείαΣχόλιο του χρήστη Μυρτώ Νεράντζη | 28 Απριλίου 2020, 13:17
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η ως τώρα εμπειρία μας δείχνει οτι οι 3 ώρες Αγγλικά στις Ε κ Στ δεν επαρκούν αν θέλουμε πραγματικά να αναβαθμίσουμε τη δημόσια εκπαίδευση. Πιο αποτελεσματική θα ήταν η αύξηση των ωρών διδασκαλίας σε αυτές τις τάξεις, αντί στην Α και Β. Επίσης, θα είχε μια παιδαγωγική βάση η επαναφορά της Ευέλικτης Ζώνης στις Ε κ Στ, αφού μέσα απο διαθεματικά projects μπορεί να ενισχυθεί η καλλιέργεια του πολυγραμματισμού. Στην ουσία, με την ενίσχυση της Ευέλικτης Ζώνης μπορούν να αναπτυχθούν ταυτόχρονα με τα γνωστικά αντικείμενα ο ψηφιακός και κριτικός γραμματισμός, ιδιαίτερα αν ενισχυθεί παράλληλα κ ο θεσμός της συνδιδασκαλίας. Αντί να ενισχύουμε μεμονωμένα γνωστικά αντικείμενα, συμπεριλαμβανομένων κ των ξένων γλωσσών, θα ήταν πιο ωφέλιμο να ενισχύσουμε τη διαθεματικότητα κ τον πολυγραμματισμό, και φυσικά όχι μόνο στο Δημοτικό