Επί του άρθρου 13
1/Η αποσύνδεση των βαθμίδων του Πειραματικού Σχολείου Πανεπιστημίου Αθηνών και ο χαρακτηρισμός του Γυμνασίου/Λυκείου ως Πρότυπα, καταργεί τον από ιδρύσεως πειραματικό χαρακτήρα του σχολείου, αφού πλέον στο Γυμνάσιο και στο Λύκειο οι μαθητές θα εγγράφονται κατόπιν αριστείας σε εξετάσεις και όχι κατόπιν κληρώσεως σε τυχαίο δείγμα συμμετεχόντων στην κλήρωση.
2/Το γεγονός αυτό επιφέρει αδικία στους ήδη φοιτούντες μαθητές δημοτικού και γυμνασίου του εν λόγω σχολείου, διότι η επιλογή του σχολείου έγινε με βάση τον Πειραματικό του χαρακτήρα και όχι γιατί ήταν Πρότυπο.
3/ Επίσης, οι ίδιοι αυτοί μαθητές, υφίστανται μια άνιση μεταχείριση έναντι άλλων μαθητών πειραματικών σχολείων με σύνδεση βαθμίδων, γιατί ενώ εισήχθησαν με τους ίδιους όρους και προϋποθέσεις που ίσχυαν για την εισαγωγή στα Πειραματικά Σχολεία, καλούνται να εξεταστούν για την εισαγωγή τους στο Γυμνάσιο ή το Λύκειο και μάλιστα για ένα σχολείο που οι βαθμίδες του στεγάζονται σε ενιαίο χώρο (σε αντίθεση με άλλα που συνδέονται με το παρόν σχέδιο νόμου ή παραμένουν συνδεδεμένα)!
ΠΡΟΤΑΣΗ: Η διατήρηση του πειραματικού χαρακτήρα και η διασύνδεση μεταξύ των βαθμίδων του Πειραματικού Σχολείου Πανεπιστημίου Αθηνών, όπως ακριβώς ίσχυε έως τώρα.
Επί του άρθρου 13 1/Η αποσύνδεση των βαθμίδων του Πειραματικού Σχολείου Πανεπιστημίου Αθηνών και ο χαρακτηρισμός του Γυμνασίου/Λυκείου ως Πρότυπα, καταργεί τον από ιδρύσεως πειραματικό χαρακτήρα του σχολείου, αφού πλέον στο Γυμνάσιο και στο Λύκειο οι μαθητές θα εγγράφονται κατόπιν αριστείας σε εξετάσεις και όχι κατόπιν κληρώσεως σε τυχαίο δείγμα συμμετεχόντων στην κλήρωση. 2/Το γεγονός αυτό επιφέρει αδικία στους ήδη φοιτούντες μαθητές δημοτικού και γυμνασίου του εν λόγω σχολείου, διότι η επιλογή του σχολείου έγινε με βάση τον Πειραματικό του χαρακτήρα και όχι γιατί ήταν Πρότυπο. 3/ Επίσης, οι ίδιοι αυτοί μαθητές, υφίστανται μια άνιση μεταχείριση έναντι άλλων μαθητών πειραματικών σχολείων με σύνδεση βαθμίδων, γιατί ενώ εισήχθησαν με τους ίδιους όρους και προϋποθέσεις που ίσχυαν για την εισαγωγή στα Πειραματικά Σχολεία, καλούνται να εξεταστούν για την εισαγωγή τους στο Γυμνάσιο ή το Λύκειο και μάλιστα για ένα σχολείο που οι βαθμίδες του στεγάζονται σε ενιαίο χώρο (σε αντίθεση με άλλα που συνδέονται με το παρόν σχέδιο νόμου ή παραμένουν συνδεδεμένα)! ΠΡΟΤΑΣΗ: Η διατήρηση του πειραματικού χαρακτήρα και η διασύνδεση μεταξύ των βαθμίδων του Πειραματικού Σχολείου Πανεπιστημίου Αθηνών, όπως ακριβώς ίσχυε έως τώρα.