• Σχόλιο του χρήστη 'Πάλλας Μιλτιάδης' | 28 Απριλίου 2020, 13:59

    Από την πείρα μου στα σχολεία και ανεξαρτήτως ειδικότητας, ρεαλιστικά και αντικειμενικά μιλώντας, έχω να επισημάνω τα εξής: Έχει αποδειχθεί προβληματική και αναποτελεσματική η διδασκαλία Μαθηματικών στο Γυμνάσιο από Φυσικούς και η Φυσική από Μαθηματικούς, εξαιτίας του αδιάσπαστου 4ωρου στα Μαθηματικά, ώστε να καλυφθούν οι ώρες του σχολείου από το υπάρχον προσωπικό με Β΄ανάθεση. Δηλ. οι Μαθηματικοί με ωράριο 18 πρέπει να πάρουν 4 τμήματα Μαθηματικά και 2 ώρες Φυσικής, με αποτέλεσμα να αναγκάζονται οι Φυσικοί να δίνουν ώρες από την Α΄ανάθεσή τους και να παίρνουν Μαθηματικά που έχουν Β΄ανάθεση, απλά για να καλυφθεί το συνολικό πρόγραμμα.Πέρα από τις διενέξεις που δημιουργούνται μεταξύ των εκπαιδευτικών, δεν είναι ορθό να υπάρχει Φυσικός στο σχολείο και το μάθημα να διδάσκεται από Μαθηματικό και αντιστρόφως. Όσον αφορά τις ξένες γλώσσες, είναι γεγονός ότι αποτελούν αναγκαιότητα στην εποχή μας, όπως και η Πληροφορική. θα πρέπει λοιπόν να αυξηθούν οι ώρες στην Αγγλική γλώσσα ώστε να καλύπτεται επαρκώς η ύλη γιατί η εκμάθηση ξένης γλώσσας θέλει και πολλή πρακτική και εξάσκηση. Αναφέρω την Αγγλική γλώσσα επειδή είναι η κατεξοχήν ζητούμενη γλώσσα οπουδήποτε, είτε σε σπουδές, είτε σε μεταπτυχιακά ή στον επαγγελματικό τομέα.Όσον αφορά την επιλογή 2ης ξένης γλώσσας, καλό θα ήταν να διευρυνθεί το πεδίο επιλογών, γιατί πράγματι πολλοί μαθητές θα ήθελαν κάτι διαφορετικό να επιλέξουν από Γαλλικά ή Γερμανικά μόνο. Επίσης, πρέπει πλέον να θεσμοθετηθεί το ΚΠγλωσσομάθειας και να διενεργούνται εξετάσεις για την απόκτησή του στο σχολείο. Το ίδιο και για το ΚΠ Πληροφορικής που 2 χρόνια τώρα ενώ κάτι επιχειρείται δεν προχωράει, γιατί ξεκινά πολύ αργά. Καλό θα ήταν ο προγραμματισμός για όλα να γίνεται τον Σεπτέμβριο.