Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Αριστοτέλης | 28 Απριλίου 2020, 14:43
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η ποσότητα θα είναι πάντα εις βάρος της ποιότητας. Στόχος μόνιμος θα πρέπει να είναι όλων των γονέων αλλα και των εκπαιδευτικών τα μικρά τμήματα.Ειδικά όταν δεν έχουμε πολλές φορές τις απαραίτητες υποδομές (τάξεις γυψοσανίδας) και έχουμε και βιολογικές απειλές που απαιτούν ζωτικό χώρο. Έτσι και αλλιώς αυτό το βλέπουμε να λειτουργεί όταν αγοράζουμε υπηρεσίες εκπαίδευσης από τον ιδιωτικό τομέα πως επηρεάζει τις επιλογές μας ο μικρός αριθμός εκπαιδευομένων. Θεωρίες περι λεφτόδεντρου απορρίπτονται όταν παράλληλα εισάγονται αμφιβόλου αξίας προγράμματα στο νηπιαγωγείο.