Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Παναγιώτα | 28 Απριλίου 2020, 14:18
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Πραγματικά είναι εξωφρενικό να συζητάμε για 27 μαθητές σε μία τάξη!!! Επίσης αναφέρεται πως πρέπει να συμπληρώνεται μία τάξη υποχρεωτικά με τουλάχιστον 20 μαθητές πριν να δημιουργηθούν δύο τμήματα. Αυτό σημαίνει πως αν υπάρχουν 30 μαθητές για την α δημοτικού, θα μείνουν οι είκοσι στο σχολείο που βρίσκονται και οι άλλοι δέκα θα πάνε σε άλλο σχολείο γιατί δεν μπορεί να δημιουργηθούν δύο τμήματα με 15 -15. Τι συναισθηματικές συνέπειες μπορεί να έχει αυτό για παιδιά που θα κάνουν αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος και θα χάσουν τους φίλους τους? Αν ψηφιστεί το νομοσχέδιο, αυτό θα ισχύσει για όλες τις τάξεις που ήδη έχουν δημιουργηθεί. Το νομοσχέδιο σε καμία περίπτωση δεν κινείται προς καλυτέρευση των συνθηκών παρεχόμενης παιδείας παρά μόνο προς το οικονομικό όφελος που θα προκύψει από την αύξηση των μαθητών ανά τμήμα. Είμαι εκπαιδευτικός δημοτικού σχολείου και για μένα όλα τα άλλα είναι συζητήσιμα αλλά είναι απαράδεκτο να αυξηθεί ο αριθμός των μαθητών ανά τάξη. Αν όντως ενδιαφέρονται για τον δημόσιο τομέα και την παιδεία όπως ισχυρίζονται τόσο καιρό να αποσύρουν άμεσα το νομοσχέδιο και να εκπονήσουν καινούργιο που να ωφελεί ουσιαστικά τους μαθητές.