και αφού κάθε πικραμένος γράφει ό,τι του έρθει εδώ :
-καμμία αναβάθμιση σχολείου με αύξηση μαθητών ανά τάξη (εκτός αν πρότυπο είναι οι τάξεις 40+ μαθητών του 50 με τη βέργα)
-καμμία αναβάθμιση , αν υπάρχουν πρότυπα σχολεία-ελίτ και όχι ενιαία εκλογίκευση μαθημάτων, προργάμματος και ωραρίου για όλους
-καμμία αναβάθμιση, όταν δε ρυθμίζονται θέματα υπηρεσιακά που έχουν αδικίες (παράδειγμα: στις αποσπάσεις έχουν βγει όλες οι προσκλήσεις ή μετά θα έχουμε αποκλεισμούς , όπως με την απαράδεκτη σε όλα ΓΓ διά βίου; ενώ οι ανακλήσεις είναι θεμιτές για όλους. γιατί όχι , αφού έχουμε λίστες με μόρια, όπως και στους αναπληρωτές -ωρομισθίους; ). πού είναι η διαφανής διαδικασία αποσπάσεων με συγκεκριμένα κριτήρια και αριθμό θέσεων;;;; είστε απλώς άσχετοι στο υπουργείο (δεν είναι κακό) αλλά έχετε και λάθος συμβούλους προφανώς. δεν έχετε δε έλεγχο των υπηρεσιών και των μικρομεσαίων στελεχών που λύνουν και δένουν χωρίς να γνωρίζετε ! το θέμα των μετατάξεων μέσω ΕΣΚ είναι ενδεικτικό της ανηθικότητας και των προηγούμενων και της τωρινής πολιτικής ηγεσίας και υπηρεσιακής ψευτοελίτ.
-καμμία αναβάθμιση, αφού μπαλώματα και στις εξετάσεις δεν γίνονται ,: πολύ σωστή η επαναφορά των λατινικών, αλλά οι κοινωνικές επιστήμες είναι ακόμα σε πλεονασμό (γ' γυμνασίου, α' λυκείου, β' λυκείου με πολλές ώρες και χωρίς παιδαγωγική επενέργεια με αλληλοεπικαλύψεις). εξορθολογισμός ξέρετε τι θα πει; για τις εξετάσεις το απλό έπρεπε να γίνει (που σώζει λογικά και την κοινωνιολογία) : επαναφορά με βελτιώσεις στο θεσμό των δεσμών !
δεν περιμένουμε τίποτα καλό από όσα βλέπουμε στο παρόν νομοσχέδιο (έτοιμα δε λέγατε όλα ;;;; ). πού ειναι το φλέγον ζήτημα των απουσιών ; κανείς δεν θα πατήσει τώρα στα σχολείο, αφού ΦΥΣΙΚΑ θα πείτε ότι δεν θα μετρήσουν οι απουσίες ! (και σωστά ). Κοπάνες οι μεγάλοι (μέχρι γυμνάσιο) και τα μικρά πολύ σωστά δεν θα τα στείλουν οι γονείς. Απολυτήρια χωρίς αντίκρισμα (σε λύκεια, γυμνάσια, ΕΠΑΛ, ΣΔΕ, ασού από φιλανθρωπία δήθεν ΣΒΗΝΟΝΤΑΙ από μαθητοπατέρες). Μειώστε τις απουσίες στις 100 και αναλογικά ανά τετράμηνο : αν κάνεις 50 στο πρώτο σταματάς και χάνεις ένα χρόνο , την επόμενη χρονιά , δεν χάθηκε ο κόσμος , ξαναγράφεσαι . και στο δεύτερο έχεις πάλι μόνο 50 , δεν μεταφέρονται. Έτσι και τα τμήματα θα μαζεύονται και οι μαθητές δεν θα είναι πελατάκια και θα σταματήσουν οι μουσαντένιες εγγραφές ή δεν το ξέρετε;
και αφού κάθε πικραμένος γράφει ό,τι του έρθει εδώ : -καμμία αναβάθμιση σχολείου με αύξηση μαθητών ανά τάξη (εκτός αν πρότυπο είναι οι τάξεις 40+ μαθητών του 50 με τη βέργα) -καμμία αναβάθμιση , αν υπάρχουν πρότυπα σχολεία-ελίτ και όχι ενιαία εκλογίκευση μαθημάτων, προργάμματος και ωραρίου για όλους -καμμία αναβάθμιση, όταν δε ρυθμίζονται θέματα υπηρεσιακά που έχουν αδικίες (παράδειγμα: στις αποσπάσεις έχουν βγει όλες οι προσκλήσεις ή μετά θα έχουμε αποκλεισμούς , όπως με την απαράδεκτη σε όλα ΓΓ διά βίου; ενώ οι ανακλήσεις είναι θεμιτές για όλους. γιατί όχι , αφού έχουμε λίστες με μόρια, όπως και στους αναπληρωτές -ωρομισθίους; ). πού είναι η διαφανής διαδικασία αποσπάσεων με συγκεκριμένα κριτήρια και αριθμό θέσεων;;;; είστε απλώς άσχετοι στο υπουργείο (δεν είναι κακό) αλλά έχετε και λάθος συμβούλους προφανώς. δεν έχετε δε έλεγχο των υπηρεσιών και των μικρομεσαίων στελεχών που λύνουν και δένουν χωρίς να γνωρίζετε ! το θέμα των μετατάξεων μέσω ΕΣΚ είναι ενδεικτικό της ανηθικότητας και των προηγούμενων και της τωρινής πολιτικής ηγεσίας και υπηρεσιακής ψευτοελίτ. -καμμία αναβάθμιση, αφού μπαλώματα και στις εξετάσεις δεν γίνονται ,: πολύ σωστή η επαναφορά των λατινικών, αλλά οι κοινωνικές επιστήμες είναι ακόμα σε πλεονασμό (γ' γυμνασίου, α' λυκείου, β' λυκείου με πολλές ώρες και χωρίς παιδαγωγική επενέργεια με αλληλοεπικαλύψεις). εξορθολογισμός ξέρετε τι θα πει; για τις εξετάσεις το απλό έπρεπε να γίνει (που σώζει λογικά και την κοινωνιολογία) : επαναφορά με βελτιώσεις στο θεσμό των δεσμών ! δεν περιμένουμε τίποτα καλό από όσα βλέπουμε στο παρόν νομοσχέδιο (έτοιμα δε λέγατε όλα ;;;; ). πού ειναι το φλέγον ζήτημα των απουσιών ; κανείς δεν θα πατήσει τώρα στα σχολείο, αφού ΦΥΣΙΚΑ θα πείτε ότι δεν θα μετρήσουν οι απουσίες ! (και σωστά ). Κοπάνες οι μεγάλοι (μέχρι γυμνάσιο) και τα μικρά πολύ σωστά δεν θα τα στείλουν οι γονείς. Απολυτήρια χωρίς αντίκρισμα (σε λύκεια, γυμνάσια, ΕΠΑΛ, ΣΔΕ, ασού από φιλανθρωπία δήθεν ΣΒΗΝΟΝΤΑΙ από μαθητοπατέρες). Μειώστε τις απουσίες στις 100 και αναλογικά ανά τετράμηνο : αν κάνεις 50 στο πρώτο σταματάς και χάνεις ένα χρόνο , την επόμενη χρονιά , δεν χάθηκε ο κόσμος , ξαναγράφεσαι . και στο δεύτερο έχεις πάλι μόνο 50 , δεν μεταφέρονται. Έτσι και τα τμήματα θα μαζεύονται και οι μαθητές δεν θα είναι πελατάκια και θα σταματήσουν οι μουσαντένιες εγγραφές ή δεν το ξέρετε;