Μπράβο! Τα αγγλικά στο νηπιαγωγείο δε θα είναι διακριτό αντικείμενο όπως νομίζουν οι αγαπητοί συνάδελφοι και φοβούνται, δε θα μπαίνει δλδ ο καθηγητής αγγλικής και θα λέει γεια σας ήρθα να σας κάνω αγγλικά, αλλά θα τους κάνει παιχνίδια δίνοντάς τους οδηγίες στα αγγλικά θα τους βάζει τραγούδια και θα τα ενθαρρύνει να τραγουδάνε και αυτά. Οι νηπιαγωγοί δεν έχουν παρακολουθήσει μαθήματα διδακτικής ξένης γλώσσας και τεχνικές εκμάθησης, άρα πώς να τα διδάξουν? Με την ίδια λογική αν αρκεί μόνο η αγάπη για τα μικρά και η ενημέρωσή τους σχετικά με τη διαπαιδαγώγησή τους ας κάνει το μάθημα τους κι ένας γονιός που έχει μεγαλώσει τρία παιδιά!!
Οι απόφοιτοι της Αγγλικής παίρνουν παιδαγωγική επάρκεια με το που τελειώνουν τη σχολή.
Έτσι κι αλλιώς θα είναι παρόν και η νηπιαγωγός μαζί με την αγγλικό. Άρα προς τί όλη αυτή η αναστάτωση. Έλλειψη διάθεσης συνεργασίας μου μοιάζει όλο αυτό και ανταγωνιστικότητα.
Μπράβο! Τα αγγλικά στο νηπιαγωγείο δε θα είναι διακριτό αντικείμενο όπως νομίζουν οι αγαπητοί συνάδελφοι και φοβούνται, δε θα μπαίνει δλδ ο καθηγητής αγγλικής και θα λέει γεια σας ήρθα να σας κάνω αγγλικά, αλλά θα τους κάνει παιχνίδια δίνοντάς τους οδηγίες στα αγγλικά θα τους βάζει τραγούδια και θα τα ενθαρρύνει να τραγουδάνε και αυτά. Οι νηπιαγωγοί δεν έχουν παρακολουθήσει μαθήματα διδακτικής ξένης γλώσσας και τεχνικές εκμάθησης, άρα πώς να τα διδάξουν? Με την ίδια λογική αν αρκεί μόνο η αγάπη για τα μικρά και η ενημέρωσή τους σχετικά με τη διαπαιδαγώγησή τους ας κάνει το μάθημα τους κι ένας γονιός που έχει μεγαλώσει τρία παιδιά!! Οι απόφοιτοι της Αγγλικής παίρνουν παιδαγωγική επάρκεια με το που τελειώνουν τη σχολή. Έτσι κι αλλιώς θα είναι παρόν και η νηπιαγωγός μαζί με την αγγλικό. Άρα προς τί όλη αυτή η αναστάτωση. Έλλειψη διάθεσης συνεργασίας μου μοιάζει όλο αυτό και ανταγωνιστικότητα.