Θεωρώ ότι είναι αδύνατον με μία απλή επιμόρφωση οι νηπιαγωγοί να είναι σε θέση να διδάξουν την δεξιότητα της κινητικής – φυσικής αγωγής ως δεξιότητα ζωής ή ήπια δεξιότητα, όπως εντάσσεται στην εκπαιδευτική δράση με τίτλο «Εργαστήρια Δεξιοτήτων» στα νηπιαγωγεία. Η ανάπτυξη και μάθηση ήπιων δεξιοτήτων φυσικής αγωγής των νηπίων, επιβάλλεται να γίνεται από εκπαιδευτικούς φυσικής αγωγής και συγκεκριμένα από εκπαιδευτικούς προσαρμοσμένης φυσικής αγωγής, δεδομένου ότι οι συγκεκριμένοι έχουν τις απαιτούμενες βάσεις ψυχοκινητικής ανάπτυξης, απαραίτητο, αδιαμφισβήτητο γνωστικό καθώς και επιστημονικό υπόβαθρο.
Θεωρώ ότι είναι αδύνατον με μία απλή επιμόρφωση οι νηπιαγωγοί να είναι σε θέση να διδάξουν την δεξιότητα της κινητικής – φυσικής αγωγής ως δεξιότητα ζωής ή ήπια δεξιότητα, όπως εντάσσεται στην εκπαιδευτική δράση με τίτλο «Εργαστήρια Δεξιοτήτων» στα νηπιαγωγεία. Η ανάπτυξη και μάθηση ήπιων δεξιοτήτων φυσικής αγωγής των νηπίων, επιβάλλεται να γίνεται από εκπαιδευτικούς φυσικής αγωγής και συγκεκριμένα από εκπαιδευτικούς προσαρμοσμένης φυσικής αγωγής, δεδομένου ότι οι συγκεκριμένοι έχουν τις απαιτούμενες βάσεις ψυχοκινητικής ανάπτυξης, απαραίτητο, αδιαμφισβήτητο γνωστικό καθώς και επιστημονικό υπόβαθρο.