Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 37 Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας σχολικών μονάδωνΣχόλιο του χρήστη Πάλλας Μιλτιάδης | 28 Απριλίου 2020, 14:29
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ο Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας της σχολικής μονάδας, θεωρώ είναι απαραίτητος και υπάρχει ήδη στα περισσότερα σχολεία. Η σύνταξη αυτού του κανονισμού, δεν πρέπει να ξεχνάμε ποτέ ότι δεν είναι αυθαίρετη, αλλά διέπεται από τις αρχές της εκπαιδευτικής νομοθεσίας και θα πρέπει να παρουσιάζει με σαφήνεια τα περιθώρια κινήσεων όλων των εμπλεκομένων στη σχολική μονάδα, δηλαδή διευθυντή-εκπαιδευτικών-μαθητών-γονέων. Ως εκ τούτου θα πρέπει να γίνεται αναφορά σε δικαιώματα και υποχρεώσεις όλων αυτών. Για να έχει απήχηση και αποτελεσματικότητα λοιπόν θα πρέπει να εγκριθεί από όλους τους παραπάνω ώστε να τύχει και του σεβασμού τους.Ο Δήμος δεν έχει καμία ανάμειξη σ΄αυτό το πλαίσιο εργασίας, μακάρι να ανταποκρινόταν σωστά στις υποχρεώσεις που έχει απέναντι στα σχολεία. Η Δ/νση του σχολείου με το Σύλλογο Διδασκόντων μπορούν να καταρτίσουν τον κανονισμό, στη συνέχεια να κληθεί σε συνάντηση το 15μελές του σχολείου και το Δ.Σ. του Συλλόγου Γονέων για να γνωστοποιηθεί σε αυτούς το περιεχόμενό του, να γίνει συζήτηση και τυχόν διορθώσεις / προσθαφαιρέσεις και κατόπιν, αφού έχει φτάσει στην τελική του μορφή και έχει την έγκριση της Δ/νσης του σχολείου, του Συλλόγου Διδασκόντων, των εκπροσώπων των μαθητών και των εκπροσώπων των Γονέων να μοιραστεί σε όλους τους μαθητές και να αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του σχολείου. Καλό θα ήταν, όταν δοθεί στους μαθητές, να αφιερωθεί χρόνος στην τάξη για συζήτηση στα επιμέρους θέματα που θίγονται, να καταλάβουν όλοι οι μαθητές για τι πράγμα μιλάμε και να μην τους δοθεί απλά ένα χαρτί στα χέρια. Σημασία δεν έχει η κατάρτιση του κανονισμού αλλά η απήχηση που θα έχει σε μικρούς και μεγάλους στη σχολική μονάδα. Είναι βασικό να διαφαίνεται η σπουδαιότητα του σεβασμού και προς τον εαυτό μας και προς τον Άλλο.