Θεωρώ ότι η περιβόητη αξιολόγηση της σχολικής μονάδας θα πρέπει να φέρει στην επιφάνεια και να προβάλλει όλες τις ελλείψεις που υπάρχουν στο σχολείο και δυσχεραίνουν το έργο του. Σχολεία χωρίς επαρκές εκπαιδευτικό προσωπικό στην έναρξη των μαθημάτων, χωρίς γραμματειακή υποστήριξη, χωρίς φύλακα, χωρίς επιστάτη, χωρίς καθαρίστρια στο ωράριο λειτουργίας του... διευθυντής και εκπαιδευτικοί να τρέχουν για όλους και για όλα... και παράλληλα να αποδίδουν! Είναι αισιόδοξο και σου δίνει ικανοποίηση, όταν δουλεύεις με τέτοιες συνθήκες, να ακούς από τους μαθητές ότι νιώθουν τυχεροί που είναι σ΄αυτό το σχολείο και από τους γονείς "μπράβο σας, τα καταφέρνετε τόσο καλά...". ας μην αναλωθούμε σε γκρίνιες και διενέξεις μεταξύ μας, ούτε να σπαταλήσουμε αμέτρητες ώρες σε συνεδριάσεις. Ας δείξουμε αυτό που συμβαίνει, απλά.
Θεωρώ ότι η περιβόητη αξιολόγηση της σχολικής μονάδας θα πρέπει να φέρει στην επιφάνεια και να προβάλλει όλες τις ελλείψεις που υπάρχουν στο σχολείο και δυσχεραίνουν το έργο του. Σχολεία χωρίς επαρκές εκπαιδευτικό προσωπικό στην έναρξη των μαθημάτων, χωρίς γραμματειακή υποστήριξη, χωρίς φύλακα, χωρίς επιστάτη, χωρίς καθαρίστρια στο ωράριο λειτουργίας του... διευθυντής και εκπαιδευτικοί να τρέχουν για όλους και για όλα... και παράλληλα να αποδίδουν! Είναι αισιόδοξο και σου δίνει ικανοποίηση, όταν δουλεύεις με τέτοιες συνθήκες, να ακούς από τους μαθητές ότι νιώθουν τυχεροί που είναι σ΄αυτό το σχολείο και από τους γονείς "μπράβο σας, τα καταφέρνετε τόσο καλά...". ας μην αναλωθούμε σε γκρίνιες και διενέξεις μεταξύ μας, ούτε να σπαταλήσουμε αμέτρητες ώρες σε συνεδριάσεις. Ας δείξουμε αυτό που συμβαίνει, απλά.