Όσον αφορά το επίμαχο άρθρο 18 του νομοσχεδίου προς διαβούλευση, που εν μέσω πανδημίας αφνιδιαζει ολόκληρη τη μαθητική κοινότητα : Το άρθρο βρίθει προχειρότητας και είναι εντελώς ασυμβατο με θεμελιώδεις συνταγματικες αρχές, όπως η αρχή της ισονομιας και της δικαιολογημενης εμπιστοσύνης του πολίτη προς την διοίκηση του Κράτους: Με ποιο λογικό και νομοτεχνικό επιχείρημα υφίστανται δυσμενή διακριτική μεταχείριση οι μαθητές των Προτύπων γυμνασίων σε σχέση με τους μαθητές των Πειραματικών Γυμνασίων που αυτοδικαίως θα συνεχίσουν τη φοίτηση στα Πειραματικά Λύκεια; Υπό ποία συλλογιστική αιφνιδιαζονται μαθητές που εισήλθαν στα Πρότυπα Γυμνάσια με επιπονες και αδιαβλητες εξετάσεις, ενώ κατά την εισαγωγή τους ίσχυε εντελώς διαφορετικό νομικό πλαίσιο λειτουργίας; Θεωρώ ότι είναι αβλεψία και όχι εσκεμμένη η αψυχολόγητη αυτή ρύθμιση, εφόσον η σημερινή Κυβέρνηση έχει δήλωσει ότι επιβραβεύει την αριστεια..... Παρακαλούμε όπως αποσυρθεί πάραυτα η αντισυνταγματικη αυτή διάταξη.
Όσον αφορά το επίμαχο άρθρο 18 του νομοσχεδίου προς διαβούλευση, που εν μέσω πανδημίας αφνιδιαζει ολόκληρη τη μαθητική κοινότητα : Το άρθρο βρίθει προχειρότητας και είναι εντελώς ασυμβατο με θεμελιώδεις συνταγματικες αρχές, όπως η αρχή της ισονομιας και της δικαιολογημενης εμπιστοσύνης του πολίτη προς την διοίκηση του Κράτους: Με ποιο λογικό και νομοτεχνικό επιχείρημα υφίστανται δυσμενή διακριτική μεταχείριση οι μαθητές των Προτύπων γυμνασίων σε σχέση με τους μαθητές των Πειραματικών Γυμνασίων που αυτοδικαίως θα συνεχίσουν τη φοίτηση στα Πειραματικά Λύκεια; Υπό ποία συλλογιστική αιφνιδιαζονται μαθητές που εισήλθαν στα Πρότυπα Γυμνάσια με επιπονες και αδιαβλητες εξετάσεις, ενώ κατά την εισαγωγή τους ίσχυε εντελώς διαφορετικό νομικό πλαίσιο λειτουργίας; Θεωρώ ότι είναι αβλεψία και όχι εσκεμμένη η αψυχολόγητη αυτή ρύθμιση, εφόσον η σημερινή Κυβέρνηση έχει δήλωσει ότι επιβραβεύει την αριστεια..... Παρακαλούμε όπως αποσυρθεί πάραυτα η αντισυνταγματικη αυτή διάταξη.