Την απόφαση να φοιτήσει ο γιός μας στο 6θεσιο ΠΣΠΑ την λάβαμε ακριβώς γιατί υπήρχε η δυνατότητα διασύνδεσης του δημοτικού με τις επόμενες εκπαιδευτικές βαθμίδες. Σκεφτήκαμε ότι αφενός θα υπήρξε συνέχεια από το όποιο όφελος αποκόμιζε κατά τη φοίτησή του στο Δημοτικό και αφετέρου δεν θα έχανε τους φίλους του στην πιο ευαίσθητη ηλικία. Όλοι οι γονείς είχαμε την εύλογη πεποίθηση της σταθερότητας στη νομική κατάσταση για το συγκεκριμένο θέμα και τώρα προσδοκάμε τη συνέχεια αυτής, καθώς οι επικείμενες αλλαγές θα έχουν θλιβερές συνέπειες για τα παιδιά μας. Σίγουρα δεν είναι η πρώτη φορά που ως διοικούμενοι έχουμε χάσει την εμπιστοσύνη μας προς τη νομοθετική εξουσία. Αυτή τη φορά αναλογιστείτε τις θυσίες που κάνουμε για να στέλνουμε τα παιδιά μας σε ένα σχολείο μακριά από τον τόπο κατοικία μας και τα ψυχολογικά προβλήματα που πιθανόν να δημιουργηθούν (ειδικά στα πιο ευαίσθητα παιδιά) όταν θα πρέπει να αποχωριστούν το σχολείο και τους φίλους τους και να επιστρέψουν ως άγνωστοι σε σχολεία της γειτονιάς τους. Μα πιο πολύ σκεφτείτε ότι δεν θα έχει καμία αξία το "πείραμα" του δημοτικού αφού δεν θα υπάρξει συνέχεια στο Γυμνάσιο και στο Λύκειο. Πως θα γίνει η αξιολόγηση και η αποτίμηση των πειραματικών εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων όταν το δείγμα διασπαρεί σε όλη την Αθήνα;
Παρακαλούμε να μην προβείτε στην υλοποιηση της συγκεκριμένης τροποποίησης του χαρακτήρα του σχολείου από πειραματικο σε πρότυπο για τους προαναφερθέντες λόγους καθώς δεν υπάρχει κάποιο υπέρτερο δημόσιο συμφέρον που να επιτάσσει τη μεταβολή αυτή.
Μανωλάκου Κατερίνα
Μητέρα μαθητή της Γ Δημοτικού του ΠΣΠΑ
Την απόφαση να φοιτήσει ο γιός μας στο 6θεσιο ΠΣΠΑ την λάβαμε ακριβώς γιατί υπήρχε η δυνατότητα διασύνδεσης του δημοτικού με τις επόμενες εκπαιδευτικές βαθμίδες. Σκεφτήκαμε ότι αφενός θα υπήρξε συνέχεια από το όποιο όφελος αποκόμιζε κατά τη φοίτησή του στο Δημοτικό και αφετέρου δεν θα έχανε τους φίλους του στην πιο ευαίσθητη ηλικία. Όλοι οι γονείς είχαμε την εύλογη πεποίθηση της σταθερότητας στη νομική κατάσταση για το συγκεκριμένο θέμα και τώρα προσδοκάμε τη συνέχεια αυτής, καθώς οι επικείμενες αλλαγές θα έχουν θλιβερές συνέπειες για τα παιδιά μας. Σίγουρα δεν είναι η πρώτη φορά που ως διοικούμενοι έχουμε χάσει την εμπιστοσύνη μας προς τη νομοθετική εξουσία. Αυτή τη φορά αναλογιστείτε τις θυσίες που κάνουμε για να στέλνουμε τα παιδιά μας σε ένα σχολείο μακριά από τον τόπο κατοικία μας και τα ψυχολογικά προβλήματα που πιθανόν να δημιουργηθούν (ειδικά στα πιο ευαίσθητα παιδιά) όταν θα πρέπει να αποχωριστούν το σχολείο και τους φίλους τους και να επιστρέψουν ως άγνωστοι σε σχολεία της γειτονιάς τους. Μα πιο πολύ σκεφτείτε ότι δεν θα έχει καμία αξία το "πείραμα" του δημοτικού αφού δεν θα υπάρξει συνέχεια στο Γυμνάσιο και στο Λύκειο. Πως θα γίνει η αξιολόγηση και η αποτίμηση των πειραματικών εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων όταν το δείγμα διασπαρεί σε όλη την Αθήνα; Παρακαλούμε να μην προβείτε στην υλοποιηση της συγκεκριμένης τροποποίησης του χαρακτήρα του σχολείου από πειραματικο σε πρότυπο για τους προαναφερθέντες λόγους καθώς δεν υπάρχει κάποιο υπέρτερο δημόσιο συμφέρον που να επιτάσσει τη μεταβολή αυτή. Μανωλάκου Κατερίνα Μητέρα μαθητή της Γ Δημοτικού του ΠΣΠΑ