Κυρία υπουργέ ,Δεν θα περίμενε κανείς από ένα άνθρωπο με το δικό σας αξιοζήλευτο βιογραφικό , μια τόσο επιφανειακή και πρόχειρη αντιμετώπιση ενός θέματος που αφορά τόσες οικογένειες και βάζει σε κίνδυνο την ψυχολογική ισορροπία 15χρονων παιδιών .
Η κόρη μας είναι μαθήτρια Γ γυμνασίου στο Πρότυπο Γυμνάσιο Αναβρύτων και εγώ , ο πατέρας της , είμαι περήφανος απόφοιτος της Πρότυπης σχολής Αναβρύτων.Παρά το γεγονός ότι η κόρη μας δεν επηρεάζεται από το επίμαχο άρθρο , είμαι υποχρεωμένος να επισημάνω τα εξής:
1) Με το άρθρο αυτό καταλύεται η εμπιστοσύνη του πολίτη προς το κράτος . Είναι απαράδεκτο για τα παιδιά που βρίσκονται στην Α και Β γυμνασίου να αλλάζετε τα δεδομένα που ως κράτος εγγυηθήκατε όταν εκείνα και οι οικογένειες τους αποφάσιζαν να μπουν στην επίπονη διαδικασία των εξετάσεων εισαγωγής στο Πρότυπο γυμνάσιο .
2) Με το άρθρο αυτό δυσκολεύετε σε μεγάλο βαθμό το έργο των καθηγητών του προτύπου λυκείου . Είναι γνωστό σε όλους μας ότι η εκπαίδευση στα πρότυπα γυμνάσια προετοιμάζει τους αρίστους με καινοτόμους τρόπους διδασκαλίας ώστε να εισέλθουν στο συνδεδεμένο λύκειο έχοντας υψηλό βαθμό , ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΓΝΩΣΗΣ ΤΗΣ ΔΙΔΑΚΤΕΑΣ ΥΛΗΣ , αλλά και υψηλό επίπεδο κριτικής ικανότητας , πλατιά αντίληψη θεμάτων όπως προκύπτουν από τους ομίλους δεξιοτήτων , ισχυρή κοινωνική αντίληψη και πολλά ακόμη . Ετσι οι καθηγητές του λυκείου παραλαμβάνουν μια ομάδα αρίστων παιδιών υψηλού επιπέδου , έτοιμα να αποτελέσουν ισχυρό υλικό στα χέρια τους και να αποτελέσουν την επόμενη φουρνιά αρίστων . Αλλοιώνοντας λοιπόν αυτό το υλικό σε μεγάλο βαθμό , ΥΠΟΒΑΘΜΙΖΕΤΕ σταδιακά το επίπεδο των Προτύπων . Είναι μήπως αυτός ο τελικός σας σκοπός?
3) Με το άρθρο αυτό πολλοί γονείς που αυτήν την στιγμή προετοιμάζονται για τις επόμενες εξετάσεις για την εισαγωγή στα Πρότυπα γυμνάσια , θα αναθεωρήσουν τις αποφάσεις τους και θα ακυρώσουν την συμμετοχή των παιδιών τους , αρνούμενοι το γεγονός ότι θα πρέπει να υποβάλλουν ξανά τα παιδιά τους στην ίδια επίπονη διαδικασία μόλις τρία χρόνια μετά . Ως φυσικό αποτέλεσμα θα έχουμε δραματική μείωση των υποψηφίων για τα Πρότυπα γυμνάσια. Αυτό σημαίνει ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗ του συνολικού επιπέδου των εισαχθέντων στο Πρότυπο γυμνάσιο αφού το ποσοστό των εισαχθέντων επί των εξεταζομένων θα αυξηθεί κατά πολύ . Το τελικό αποτέλεσμα σε βάθος χρόνου θα είναι η ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗ του θεσμού των προτύπων σχολείων . Είναι μήπως αυτός ο τελικός σας σκοπός ?
4) Με το άρθρο αυτό υποχρεώνετε 15χρονα παιδιά που έχουν αποδείξει με την αξία τους το επίπεδο τους , που έχουν υποχρεωθεί ήδη μια φορά να απαρνηθούν το τρυφερό της ηλικίας , που έχουν κάνει ήδη πολλές θυσίες στην καθημερινότητα τους να υποβληθούν σε μία διαδικασία η οποία θα διαταράξει την ψυχολογία τους , θα αποπροσανατολίσει την προσοχή τους και εν τέλει για όσα παιδιά αποτύχουν θα τα στιγματίσει εφόρου ζωής
5) Με το άρθρο αυτό στρέφετε όσα παιδιά φοιτήσουν από του χρόνου και μετά στην Γ Γυμνασίου στην αγκαλιά των φροντιστηρίων και της παραπαιδείας . Έιναι νομοτελειακό ότι τα παιδιά αυτά θα «αδιαφορήσουν» για την γενική παιδεία της Γ Γυμνασίου , θα επικεντρωθούν στα 2 ή 3 μαθήματα στα οποία θα εξεταστούν για την εισαγωγή τους στο συνδεδεμένο λύκειο και θα δώσουν απόλυτη προτεραιότητα σε αυτή την διαδικασία . Απολύτως λογικό επόμενο είναι ότι η εκπαιδευτική διαδικασία της Γ Γυμνασίου θα υποβαθμιστεί και ενώ αυτή η εκπαιδευτική βαθμίδα σήμερα ειναι η κορωνίδα της προετοιμασίας των αρίστων του γυμνασίου για να γίνουν οι άριστοι του λυκείου , θα καταντήσει απλά ένα μέσον προς επίτευξη του στόχου της εισαγωγής . Ετσι ΥΠΟΒΑΘΜΙΖΕΤΕ το επίπεδο των μαθητών και κατά επέκταση τον θεσμό των Προτύπων σχολείων . Είναι αυτός ο σκοπός σας ?
Επειδή κυρία Υπουργέ θεωρώ ότι ο σκοπός σας ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ η υποβάθμιση των προτύπων σχολείων ,
Επειδή κυρία Υπουργέ θεωρώ ότι κατανοείτε απολύτως την έννοια της Αριστείας δεδομένου ότι υπήρξατε Αρίστη η ίδια ,
Επειδή κυρία Υπουργέ θεωρώ ότι ένας άνθρωπος του επιπέδου σας ποτέ δεν θα εμπλακεί σε κομματικούς ρεβανσισμούς ή άλλου είδους πολιτικές σκοπιμότητες,
Επειδή κυρία Υπουργέ θεωρώ ότι το άρθρο 18 είναι αποτέλεσμα εισηγήσεων από συμβούλους που ίσως εμπίπτουν σε κάποια από τις παραπάνω περιπτώσειςΣας ζητώ να επανεξετάσετε το συγκεκριμένο άρθρο και να το καταργήσετε παντελώς διότι είναι άδικο , καταχρηστικό και υποκρύπτει δόλιους σκοπούς.
Κυρία υπουργέ ,Δεν θα περίμενε κανείς από ένα άνθρωπο με το δικό σας αξιοζήλευτο βιογραφικό , μια τόσο επιφανειακή και πρόχειρη αντιμετώπιση ενός θέματος που αφορά τόσες οικογένειες και βάζει σε κίνδυνο την ψυχολογική ισορροπία 15χρονων παιδιών . Η κόρη μας είναι μαθήτρια Γ γυμνασίου στο Πρότυπο Γυμνάσιο Αναβρύτων και εγώ , ο πατέρας της , είμαι περήφανος απόφοιτος της Πρότυπης σχολής Αναβρύτων.Παρά το γεγονός ότι η κόρη μας δεν επηρεάζεται από το επίμαχο άρθρο , είμαι υποχρεωμένος να επισημάνω τα εξής: 1) Με το άρθρο αυτό καταλύεται η εμπιστοσύνη του πολίτη προς το κράτος . Είναι απαράδεκτο για τα παιδιά που βρίσκονται στην Α και Β γυμνασίου να αλλάζετε τα δεδομένα που ως κράτος εγγυηθήκατε όταν εκείνα και οι οικογένειες τους αποφάσιζαν να μπουν στην επίπονη διαδικασία των εξετάσεων εισαγωγής στο Πρότυπο γυμνάσιο . 2) Με το άρθρο αυτό δυσκολεύετε σε μεγάλο βαθμό το έργο των καθηγητών του προτύπου λυκείου . Είναι γνωστό σε όλους μας ότι η εκπαίδευση στα πρότυπα γυμνάσια προετοιμάζει τους αρίστους με καινοτόμους τρόπους διδασκαλίας ώστε να εισέλθουν στο συνδεδεμένο λύκειο έχοντας υψηλό βαθμό , ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΓΝΩΣΗΣ ΤΗΣ ΔΙΔΑΚΤΕΑΣ ΥΛΗΣ , αλλά και υψηλό επίπεδο κριτικής ικανότητας , πλατιά αντίληψη θεμάτων όπως προκύπτουν από τους ομίλους δεξιοτήτων , ισχυρή κοινωνική αντίληψη και πολλά ακόμη . Ετσι οι καθηγητές του λυκείου παραλαμβάνουν μια ομάδα αρίστων παιδιών υψηλού επιπέδου , έτοιμα να αποτελέσουν ισχυρό υλικό στα χέρια τους και να αποτελέσουν την επόμενη φουρνιά αρίστων . Αλλοιώνοντας λοιπόν αυτό το υλικό σε μεγάλο βαθμό , ΥΠΟΒΑΘΜΙΖΕΤΕ σταδιακά το επίπεδο των Προτύπων . Είναι μήπως αυτός ο τελικός σας σκοπός? 3) Με το άρθρο αυτό πολλοί γονείς που αυτήν την στιγμή προετοιμάζονται για τις επόμενες εξετάσεις για την εισαγωγή στα Πρότυπα γυμνάσια , θα αναθεωρήσουν τις αποφάσεις τους και θα ακυρώσουν την συμμετοχή των παιδιών τους , αρνούμενοι το γεγονός ότι θα πρέπει να υποβάλλουν ξανά τα παιδιά τους στην ίδια επίπονη διαδικασία μόλις τρία χρόνια μετά . Ως φυσικό αποτέλεσμα θα έχουμε δραματική μείωση των υποψηφίων για τα Πρότυπα γυμνάσια. Αυτό σημαίνει ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗ του συνολικού επιπέδου των εισαχθέντων στο Πρότυπο γυμνάσιο αφού το ποσοστό των εισαχθέντων επί των εξεταζομένων θα αυξηθεί κατά πολύ . Το τελικό αποτέλεσμα σε βάθος χρόνου θα είναι η ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗ του θεσμού των προτύπων σχολείων . Είναι μήπως αυτός ο τελικός σας σκοπός ? 4) Με το άρθρο αυτό υποχρεώνετε 15χρονα παιδιά που έχουν αποδείξει με την αξία τους το επίπεδο τους , που έχουν υποχρεωθεί ήδη μια φορά να απαρνηθούν το τρυφερό της ηλικίας , που έχουν κάνει ήδη πολλές θυσίες στην καθημερινότητα τους να υποβληθούν σε μία διαδικασία η οποία θα διαταράξει την ψυχολογία τους , θα αποπροσανατολίσει την προσοχή τους και εν τέλει για όσα παιδιά αποτύχουν θα τα στιγματίσει εφόρου ζωής 5) Με το άρθρο αυτό στρέφετε όσα παιδιά φοιτήσουν από του χρόνου και μετά στην Γ Γυμνασίου στην αγκαλιά των φροντιστηρίων και της παραπαιδείας . Έιναι νομοτελειακό ότι τα παιδιά αυτά θα «αδιαφορήσουν» για την γενική παιδεία της Γ Γυμνασίου , θα επικεντρωθούν στα 2 ή 3 μαθήματα στα οποία θα εξεταστούν για την εισαγωγή τους στο συνδεδεμένο λύκειο και θα δώσουν απόλυτη προτεραιότητα σε αυτή την διαδικασία . Απολύτως λογικό επόμενο είναι ότι η εκπαιδευτική διαδικασία της Γ Γυμνασίου θα υποβαθμιστεί και ενώ αυτή η εκπαιδευτική βαθμίδα σήμερα ειναι η κορωνίδα της προετοιμασίας των αρίστων του γυμνασίου για να γίνουν οι άριστοι του λυκείου , θα καταντήσει απλά ένα μέσον προς επίτευξη του στόχου της εισαγωγής . Ετσι ΥΠΟΒΑΘΜΙΖΕΤΕ το επίπεδο των μαθητών και κατά επέκταση τον θεσμό των Προτύπων σχολείων . Είναι αυτός ο σκοπός σας ? Επειδή κυρία Υπουργέ θεωρώ ότι ο σκοπός σας ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ η υποβάθμιση των προτύπων σχολείων , Επειδή κυρία Υπουργέ θεωρώ ότι κατανοείτε απολύτως την έννοια της Αριστείας δεδομένου ότι υπήρξατε Αρίστη η ίδια , Επειδή κυρία Υπουργέ θεωρώ ότι ένας άνθρωπος του επιπέδου σας ποτέ δεν θα εμπλακεί σε κομματικούς ρεβανσισμούς ή άλλου είδους πολιτικές σκοπιμότητες, Επειδή κυρία Υπουργέ θεωρώ ότι το άρθρο 18 είναι αποτέλεσμα εισηγήσεων από συμβούλους που ίσως εμπίπτουν σε κάποια από τις παραπάνω περιπτώσειςΣας ζητώ να επανεξετάσετε το συγκεκριμένο άρθρο και να το καταργήσετε παντελώς διότι είναι άδικο , καταχρηστικό και υποκρύπτει δόλιους σκοπούς.