Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης2. Μεταθέσεις και ΑποσπάσειςΣχόλιο του χρήστη Δημήτρης Τασιόπουλος | 26 Νοεμβρίου 2009, 12:52
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Προτάσεις για μεταθέσεις- αποσπάσεις: 1) Αρχική τοποθέτηση νεοδιόριστοϋ: Δύο έτη υποχρεωτικής παραμονής στο σχολείο. Διαφωνώ με την προτεινόμενη 3ετία διότι είναι ιδιαίτερη εξοντωτική για τους εκπαιδευτικούς και θα αποτελέσει πλήγμα για έγγαμους εκπαιδευτικούς που θα υποχρεούνται να παραμείνουν μακριά από την οικογένειά τους για ιδιαίτερα μεγάλο χρονικό διάστημα. Στην περίτπωση της 3ετίας , οι έγγαμοι εκπαιδευτικοί θα πληγούν και οικονομικά και θα οδηγηθούν στη φτώχια και σε εξαθλίωση, διότι δεν θα μπορούν να ανταπεξέλθουν οικονομικά συντηρώντας 2 σπίτια. Ξεκάθαρα δε, απομακρύνοται από την ανατροφή και εκπαίδευση των δικών τους παιδιών και υποβάλλονται σε μια μορφή τιμωρίας σε αντιστάθμισμα του διορισμού τους στο δημόσιο. 2) Μεταθέσεις α) χρόνος παραμονής στο σχολείο: Δικαίωμα μετάθεσης κάθε 2 έτη , για να εξασφαλίζετε μια συνέχεια στο εκπαιδευτικό έργο του εκπαιδευτικού ( και όχι δικαίωμα μετάθεσης κάθε έτος μετά την μονιμοποίηση του δόκιμου εκπαιδευτικού). β) Μόρια μετάθεσης: -διπλασισμός των μορίων συνθηκών (όπως ισχύουν σήμερα) για κάθε εκπαιδευτικό που υπηρετεί σε σχολείο διαφορετικής νομαρχίας από τη νομαρχία του τόπου κατοικίας του. - μόρια συνυπηρέτησης για τους έγγαμους: 10 μόρια για συνυπηρέτηση, ώστε να δίνεται η ευκαιρία επιστροφής στον τόπο κατοικίας της οικογένειας σε εύλογο χρονικό διάστημα. - μόρια παιδιών: 5 μόρια για κάθε παιδί. - τα λοιπά μόρια για εντοπιότητα και μόνιμη κατοικία να μείνουν ως έχουν. γ) τοποθέτηση εκπαιδευτικών που επιστρέφουν από απόσπαση στο εξωτερικό: -τοποθέτηση σε σχολείο όπου έχει την κατοικία του κατά τα τελευταία 2 έτη προ της απόσπασης στο εξωτερικό.Αλλως, να παίρνει για κάθε έτος υπηρεσίας σε σχολείο , κλπ του εξωτερικού τα ανώτατα μόρια συνθηκών που δίνει κάποιο σχολείο στο εσωτερικό και να τοποθετείται βάσει των συνολικών του μορίων. δ) εκπαιδευτικοί που αποσπώνται στο εξωτερικό για συνυπηρέτηση: (συνυπηρέτηση όταν ο σύζυγος είναι τοποθετημένος σε Υπηρεσία της ΕΕ, κλπ) - να έχουν δικαίωμα υποβολής απόσπασης (υποχρεωτική απόσπαση και χωρίς το επιμίσθιο) μετά τη συμπλήρωση διετούς υπηρεσίας στην οποία να υπολογίζεται και η αναγνωρισμένη προϋπηρεσία του ως αναπληρωτής/ ωρομίσθιος (και όχι 2 έτη από το ΦΕκ διορισμού που ισχύει σήμερα). Η διάρκεια τηα απόσπασης να είναι άνευ χρονικού ορίου, ώστε ο αποσπώμενος να δύναται να υπηρετεί σε σχολειο κλπ του εξωτερικού όσο υπηρετεί εκεί και ο σύζυγος. - με την επιστροφή τους στην Ελλάδα να τοτποθετούνται σε σχολείο όπου έχει την κατοικία του κατά τα τελευταία 2 έτη προ της απόσπασης στο εξωτερικό. Αλλως, να παίρνει για κάθε έτος υπηρεσίας σε σχολείο , κλπ του εξωτερικού τα ανώτατα μόρια συνθηκών που δίνει κάποιο σχολείο στο εσωτερικό και να τοποθετείται βάσει των συνολικών του μορίων. δ) Απόσπαση εκπαιδευτικών. -Καμία απόσπαση κατά τη διάρκεια της διετούς δόκιμης υπηρεσίας. -Να προηγούνται οι έγγαμοι και βασικό κριτήριο να αποτελεί ο τόπος συνυπηρέτησης για τους έγγαμους και η μόνιμη κατοικία για τους άγαμους. Με τον τρόπο αυτό δίνεται σε εύλογο χρονικό διάστημα προοπτική συνυπηρέτησης των συζύγων και επομένως επανένωσης των οικογενειών. ε) Μόρια κατά τη διάρκεια της απόσπασης. - Αν κάποιος αποσπάται ως υπεράριθμος με πρωτοβουλία της κατά τόπο Δ/νσης εκπαίδευσης και χωρίς αίτησή του (ή με υποχρεωτική αίτηση επιλογής εκ μέρους της Δ/νσης Α-Β/θμιας) , να λαμβάνει τα ανώτερα μόρια που δίνει είτε το σχολείο της οργανικής ή της τοποθέτησής του είτε το σχολείο στο οποίο αποσπάται. Δικαιολογητική βάση αυτού, είναι ότι την ευθύνη την φέρει η Υπηρεσία , η απόσπαση γίνεται χωρίς την πρόθεση και βούληση του εκπαιδευτικού και κατά συνέπεια πρέπει να αποβεί και σε όφελος του τελευταίου. - Αν κάποιος αποσπάται με αίτησή του στο Υπουργείο , Δ/νση Α-Β/θμιας κλπ , να μην παίρνει τα μόρια του σχολείου όπου έχει την οργανική του θέση, αλλά τα μόρια του πλησιέστερου προς το Υποργείο, κλπ, σχολείου. Δικαιολογητική βάση αυτού είναι, ότι η απόσπαση βασίζεται σε αίτηση του εκπαιδευτικού , αποτελεί επιλογή του και ως εκ τούτου αποδέχεται και την απώλεια των ενδεχομένως επιπλέον μορίων που θα του έδινε η υπηρεσία του στο σχολείο από όπου αποσπάται. Ευχαριστώ. Δημήτρης Τασιόπουλος Χημικός