Αξιότιμη Κα Υπουργέ
Λαμβάνοντας υπόψιν τα παρακάτω δεδομένα
1. Τα παιδιά τα οποία εισήχθησαν στα ΠΣ έχουν υποστεί σκληρότατες και με υψηλό ανταγωνισμό εξετάσεις με τις οποίες έχουν αποδείξει τις ικανότητες τους και την έφεση για αριστεία. Συγκεκριμένα όσον αφορά την Ευαγγελική Σχολή Ν Σμύρνης η αναλογία επιτυχόντων προς εξεταζόμενους κατά την ΧΡΟΝΙΑ 19-20 ήταν περίπου 1/11.
2. Τα παιδιά αυτά είναι προφανές ότι δεν χάνουν τις ήδη αποδεδειγμένες δεξιότητες τους μέσα στα επόμενα τρία ΧΡΟΝΙΑ φοιτώντας σε ένα ΠΣ
3. Το γεγονός ότι η εισαγωγή εξετάσεων τύπου πανελληνίων από την Γ Γυμνασίου προς την Α Λυκείου αντί για ενδοσχολικές εξετάσεις, διακόπτει την αρτιότητα, συνέπεια και σφαιρικότητα του εκπαιδευτικού έργου το οποίο ειδικά σε ένα ΠΣ εχει σαν στόχο την αριστεία, και αντί τούτων σπρώχνει τα παιδιά σε μια στείρα βαθμοθηρία
4. Το παραπάνω είναι προφανές ότι δεν είναι συστατικό ΕΥΓΕΝΟΥΣ ΑΜΙΛΛΑΣ η οποία οφείλει να καλλιεργείται σε ένα ΠΣ αλλά προάγει σαν κυριο χαρακτηριστικό τον ανταγωνισμό και όχι με την καλή έννοια και μάλιστα σε παιδια τα οποία έχουν αποδείξει τις ικανότητες τους
5. Το γεγονός ότι οι περισσότεροι γονείς θα στραφούν σε φροντιστήρια
6. Το γεγονός ότι οι ενδοσχολικές εξετάσεις σε ένα ΠΣ λειτουργούν με μεθοδικό τροπο και καλλιεργούν τις δεξιότητες των μαθητών και την αριστεία όπως εχει αποδειχθεί μέχρι τωρα. Ενώ αντιθέτως η Συνεχής υποβολή των μαθητών σε πανελλήνιες εξετάσεις είναι πιθανόν να εχει τα αντίθετα αποτελέσματα.
Όλα τα παραπάνω θα ήθελα να αποτελέσουν προτροπή για την απόσυρση κάθε λογικής αντικατάστασης των ενδοσχολικών εξετάσεων με εξετάσεις τύπου πανελληνίων από την Γ γυμνασιου προς την Α λυκείου στα ΠΣ
Αξιότιμη Κα Υπουργέ Λαμβάνοντας υπόψιν τα παρακάτω δεδομένα 1. Τα παιδιά τα οποία εισήχθησαν στα ΠΣ έχουν υποστεί σκληρότατες και με υψηλό ανταγωνισμό εξετάσεις με τις οποίες έχουν αποδείξει τις ικανότητες τους και την έφεση για αριστεία. Συγκεκριμένα όσον αφορά την Ευαγγελική Σχολή Ν Σμύρνης η αναλογία επιτυχόντων προς εξεταζόμενους κατά την ΧΡΟΝΙΑ 19-20 ήταν περίπου 1/11. 2. Τα παιδιά αυτά είναι προφανές ότι δεν χάνουν τις ήδη αποδεδειγμένες δεξιότητες τους μέσα στα επόμενα τρία ΧΡΟΝΙΑ φοιτώντας σε ένα ΠΣ 3. Το γεγονός ότι η εισαγωγή εξετάσεων τύπου πανελληνίων από την Γ Γυμνασίου προς την Α Λυκείου αντί για ενδοσχολικές εξετάσεις, διακόπτει την αρτιότητα, συνέπεια και σφαιρικότητα του εκπαιδευτικού έργου το οποίο ειδικά σε ένα ΠΣ εχει σαν στόχο την αριστεία, και αντί τούτων σπρώχνει τα παιδιά σε μια στείρα βαθμοθηρία 4. Το παραπάνω είναι προφανές ότι δεν είναι συστατικό ΕΥΓΕΝΟΥΣ ΑΜΙΛΛΑΣ η οποία οφείλει να καλλιεργείται σε ένα ΠΣ αλλά προάγει σαν κυριο χαρακτηριστικό τον ανταγωνισμό και όχι με την καλή έννοια και μάλιστα σε παιδια τα οποία έχουν αποδείξει τις ικανότητες τους 5. Το γεγονός ότι οι περισσότεροι γονείς θα στραφούν σε φροντιστήρια 6. Το γεγονός ότι οι ενδοσχολικές εξετάσεις σε ένα ΠΣ λειτουργούν με μεθοδικό τροπο και καλλιεργούν τις δεξιότητες των μαθητών και την αριστεία όπως εχει αποδειχθεί μέχρι τωρα. Ενώ αντιθέτως η Συνεχής υποβολή των μαθητών σε πανελλήνιες εξετάσεις είναι πιθανόν να εχει τα αντίθετα αποτελέσματα. Όλα τα παραπάνω θα ήθελα να αποτελέσουν προτροπή για την απόσυρση κάθε λογικής αντικατάστασης των ενδοσχολικών εξετάσεων με εξετάσεις τύπου πανελληνίων από την Γ γυμνασιου προς την Α λυκείου στα ΠΣ