Ως γονέας διαφωνώ κάθετα με την ιδέα ότι το παιδί μου,το οποίο έχει ήδη υποστεί την διαδικασία των εξετάσεων εισαγωγής και που με τις επιδόσεις του ούτως ή άλλως αποδεικνύει τις όποιες δυνατότητες του, θα πρεπει να ξαναμπεί άδικα και εν μέσω της γυμνασιακής του φοίτησης σε μια τέτοια διαδικασία.
Η λογική της φοίτησης σε πρότυπο έχει να κάνει με την καλύτερη επίδοση,την επιμέλεια και τα σωστά θεμέλια-βάσεις που κτίζονται καθημερινα στο σχολείο και οχι με την πίεση και την αγωνία του εφήβου να αποδείξει την ευφυία του και τις δεξιότητες του.
Σε περίπτωση δε που υπάρξει καποια αστοχια ποιος εξασφαλίζει την ψυχική ηρεμία του μαθητή ο οποίος θα διακατεχεται αφενώς απο το αισθημα της αποτυχιας και της ντροπης αφετέρου θα πρεπει να προσαρμοστεί απο την αρχη σε καινουργια δεδομενα φοιτησης και δημιουργίας κοινωνικού περίγυρου.
Αφήνω στην κριση σας το κατα ποσο το αρθρο 18 ειναι δικαιο η αδικο για τα παιδια ολων των γονεων που φοιτουν στην Α και Β Γυμνασίου......
Ως γονέας διαφωνώ κάθετα με την ιδέα ότι το παιδί μου,το οποίο έχει ήδη υποστεί την διαδικασία των εξετάσεων εισαγωγής και που με τις επιδόσεις του ούτως ή άλλως αποδεικνύει τις όποιες δυνατότητες του, θα πρεπει να ξαναμπεί άδικα και εν μέσω της γυμνασιακής του φοίτησης σε μια τέτοια διαδικασία. Η λογική της φοίτησης σε πρότυπο έχει να κάνει με την καλύτερη επίδοση,την επιμέλεια και τα σωστά θεμέλια-βάσεις που κτίζονται καθημερινα στο σχολείο και οχι με την πίεση και την αγωνία του εφήβου να αποδείξει την ευφυία του και τις δεξιότητες του. Σε περίπτωση δε που υπάρξει καποια αστοχια ποιος εξασφαλίζει την ψυχική ηρεμία του μαθητή ο οποίος θα διακατεχεται αφενώς απο το αισθημα της αποτυχιας και της ντροπης αφετέρου θα πρεπει να προσαρμοστεί απο την αρχη σε καινουργια δεδομενα φοιτησης και δημιουργίας κοινωνικού περίγυρου. Αφήνω στην κριση σας το κατα ποσο το αρθρο 18 ειναι δικαιο η αδικο για τα παιδια ολων των γονεων που φοιτουν στην Α και Β Γυμνασίου......