Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 03 – Κατανομή χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα Δημοτικά ΣχολείαΣχόλιο του χρήστη ΜΑΡΙΑ | 28 Απριλίου 2020, 16:54
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Σύμφωνα με όλες τις νέες έρευνες στην αθλητιατρική επιστήμη αλλά και των τμημάτων αθλητισμού στη χώρα μας αλλά και στο εξωτερικό, η φυσική άσκηση ειναι καθοριστικής σημασίας για τα παιδια του δημοτικου με συχνότητα 3 με 4 φορές την εβδομάδα.Το μάθημα της φυσικής αγωγής πρέπει να διδάσκεται τουλάχιστον για 3 ώρες εβδομαδιαία σε όλες ανεξαιρέτως τις τάξεις των δημοτικών σχολείων.Είναι επιτακτική ανάγκη για κίνηση μέσω του ωρολογίου προγράμματος του σχολείου, μιας και οι αυξημένες υποχρεώσεις των παιδιών για ανάκτηση προσόντων στις σύγχρονες κοινωνίες το υποχρεώνουν σε ακινητοποίηση σε μια καρέκλα,με αποτέλεσμα την άνοδο της παχυσαρκίας, την μειωμένη κινητική δεξιότητα και τελικά την μειωμένη αυτοπεποίθηση ακόμη και την εμφάνιση ψυχολογικών προβλημάτων. Η συμβολή της φυσικής αγωγής ήδη από τη νηπιακή ηλικία και την ηλικία του δημοτικού, είναι διεθνώς αναγνωρισμένη τόσο σε κινητικό όσο και σε ψυχοσυναισθηματικό επίπεδο. Σύμφωνα δε με πρόσφατες επιστημονικές έρευνες η φυσική αγωγή παίζει πρωταρχικό ρόλο στην αύξηση της οστικής πυκνότητας των νηπίων και των παιδιών. Περιττό να αναφερθεί η σημαντικότητα της φυσικής αγωγής για την υιοθέτηση δια βίου υγιεινών συνθηκών και τρόπου ζωής, με αποτέλεσμα την μείωση μακροπρόθεσμα της δαπάνης για ιατροφαρμακευτική και νοσοκομειακή περίθαλψη. Ωρολόγιο πρόγραμμα που δεν προβλέπει καθημερινή άσκηση και αθλητισμό είναι εξ αρχής αποτυχημένο.