Αξιότιμη κα υπουργέ,
θα ήθελα να ρωτήσω, δεν σημαίνει τίποτα για εσάς το ότι για το κάθε ένα πρότυπο γυμνάσιο ξεχωριστά, από τις αρκετές εκατοντάδες μαθητών που διαγωνίστηκαν, μετά από δύσκολες και απαιτητικές εξετάσεις, επελέγησαν κάτω από εκατό; Γιατί λοιπόν αυτοί οι άριστοι μαθητές πρέπει να επαναξιολογηθούν και σε τί; σε γνώσεις ή σε αξία, όταν και τα δύο τα έχουν ήδη αποδείξει και μάλιστα πρόσφατα.
Ας μην δείξει η πολιτεία έλλειψη εμπιστοσύνης σε έναν θεσμό που η ίδια δημιούργησε αλλά και στους ίδιους τους μαθητές των πρότυπων σχολείων, που τους θεωρεί μαθητικό κοινό υψηλών ικανοτήτων.
ΣΤΕΛΛΑ
Αξιότιμη κα υπουργέ, θα ήθελα να ρωτήσω, δεν σημαίνει τίποτα για εσάς το ότι για το κάθε ένα πρότυπο γυμνάσιο ξεχωριστά, από τις αρκετές εκατοντάδες μαθητών που διαγωνίστηκαν, μετά από δύσκολες και απαιτητικές εξετάσεις, επελέγησαν κάτω από εκατό; Γιατί λοιπόν αυτοί οι άριστοι μαθητές πρέπει να επαναξιολογηθούν και σε τί; σε γνώσεις ή σε αξία, όταν και τα δύο τα έχουν ήδη αποδείξει και μάλιστα πρόσφατα. Ας μην δείξει η πολιτεία έλλειψη εμπιστοσύνης σε έναν θεσμό που η ίδια δημιούργησε αλλά και στους ίδιους τους μαθητές των πρότυπων σχολείων, που τους θεωρεί μαθητικό κοινό υψηλών ικανοτήτων. ΣΤΕΛΛΑ