• Σχόλιο του χρήστη 'Μαρίνα Κανατσούλη' | 28 Απριλίου 2020, 16:40

    Η ανάγκη για την γνώση ξένων γλωσσών είναι διαδεδομένη σε όλες τις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης και κρίνεται επιτακτική η ενίσχυση όχι μόνο της Α’, αλλά και της Β’ ξένης γλώσσας σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης του δημόσιου σχολείου. Γι΄ αυτό το λόγο οφείλει το Υπουργείο να προβεί στον εξορθολογισμό του σχεδιασμού της διδασκαλίας της Β’ ξένης γλώσσας. Συγκεκριμένα: 1. Άμεση ανάκληση των εγκυκλίων για τη συγκρότηση τμημάτων σε Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση και επαναφορά της ελεύθερης επιλογής της 2ης ξένης γλώσσας με παράλληλη λειτουργία τμημάτων 2ης ξένης γλώσσας στο πλαίσιο του κάθε τμήματος Γενικής Παιδείας, χωρίς κατώτερο πλαφόν στον αριθμό μαθητών. 2. Σύνδεση της παρεχόμενης Ξενόγλωσσης Εκπαίδευσης στο Δημόσιο Σχολείο με το Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας (Κ.Π.Γ). 3. Υποχρεωτική Διδασκαλία της 2ης ξένης γλώσσας στο Λύκειο και συμπερίληψή της στα μαθήματα επιλογής της Β΄ και Γ΄ λυκείου 4. Εισαγωγή του μαθήματος της 2ης ξένης γλώσσας στο ολοήμερο πρόγραμμα του δημοτικού σχολείου για εμβάθυνση της γλωσσομάθειας.