Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 03 – Κατανομή χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα Δημοτικά ΣχολείαΣχόλιο του χρήστη 'Ελενα | 28 Απριλίου 2020, 16:21
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Έντονα τα προβλήματα που παρουσιάζει ο σχεδιασμός της ξενόγλωσσης εκπαίδευσης στο δημόσιο σχολείο, δεδομένου ότι στο νεό νομοσχέδιο περιλαμβάνεται η εισαγωγή μόνο της αγγλικής στην προσχολικη αγωγή και απουσιάζει εντελώς η αύξηση ωρών διδασκαλίας της Β ξένης γλώσσας. Η γνώση ξένων γλωσσών είναι βεβαίως μια αναγκαιότητα που κανένας γονιός δεν αμφισβητεί. Πώς μπορούμε όμως να μιλάμε για ενίσχυση της διδασκαλίας ξένων γλωσσών, όταν η Β΄ ξένη γλώσσα διδάσκεται μόνο 2 ώρες εβδομαδιαίως, σε τμήματα 25-27 ατόμων; Κι ενώ οι μαθητές μάς δείχνουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για το μάθημα της Β’ ξένης γλώσσας, το πενιχρότατο 2ωρο στις Ε’ και ΣΤ’ δημοτικού δεν τους δίνει τη δυνατότητα να αποκτήσουν το Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας Α1-Α2 στο Δημοτικό. Για το λόγο αυτό κρίνεται επιτακτική ανάγκη για: – 3ωρη διδασκαλία στις Ε’ και Στ’ τάξεις του δημοτικού, καθώς και στις υπόλοιπες τάξεις Γυμνασίου και Λυκείου – 2ωρη διδασκαλία στις Γ’ και Δ’ τάξεις του δημοτικού – Σύνδεση με το Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας