Σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 63 του ν. 4589/2019 (Α΄ 13)για τις τοποθετήσεις των αναπληρωτών εκπαιδευτικών "Η τοποθέτηση των προσλαμβανομένων σε σχολικές μονάδες γίνεται με απόφαση του οικείου Διευθυντή Εκπαίδευσης".
Αξίζει εδώ να σημειωθεί ότι η τοποθέτηση των αναπληρωτών γίνεται από τον Διευθυντή Εκπαίδευσης με βάση συγκεκριμένα κριτήρια, τα οποία επιβάλλεται πλέον να αλλάξουν. Αναφέρομαι στην έμφαση που δίνεται στην οικογενειακή κατάσταση του αναπληρωτή εκπαιδευτικού (αν είναι δηλαδή έγγαμος ή άγαμος) και στην πρόταξη όλων των άτεκνων έγγαμων αναπληρωτών έναντι των άγαμων αναπληρωτών με περισσότερα έτη προϋπηρεσίας.
Η διάταξη στην οποία βασίζεται η εν λόγω κατάταξη (ΦΕΚ 465Β΄, του 2003, παρ. 3 του άρθρου 8 της αριθμ. 35557/09-04-2003 Υ.Α), σε συνδυασμό με τη θεσμοθέτηση του συμφώνου συμβίωσης, ωθεί τα τελευταία χρόνια όλο και περισσότερους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς, για λόγους συμφέροντος, σε αλλαγή της οικογενειακής τους κατάστασης εν μια νυκτί από "άγαμος" σε "έγγαμος". Συγχρόνως, όμως, στερεί από τους άγαμους αναπληρωτές με μεγαλύτερη προϋπηρεσία ή/και εντοπιότητα τη δυνατότητα να τοποθετηθούν σε σχολικές μονάδες της πρώτης τους προτίμησης, γεγονός που συνιστά δυσμενή διάκριση εναντίον τους.
Παρακαλώ να μεριμνήσετε ώστε η συγκεκριμένη αδικία να αρθεί και οι τοποθετήσεις των αναπληρωτών να γίνονται στο εξής με κριτήρια μοριοδότησης όμοια με αυτά των μονίμων (συνολική προσμέτρηση μονάδων συζύγου, παιδιών, εντοπιότητας, συνολικής υπηρεσίας κ.τ.λ).
Σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 63 του ν. 4589/2019 (Α΄ 13)για τις τοποθετήσεις των αναπληρωτών εκπαιδευτικών "Η τοποθέτηση των προσλαμβανομένων σε σχολικές μονάδες γίνεται με απόφαση του οικείου Διευθυντή Εκπαίδευσης". Αξίζει εδώ να σημειωθεί ότι η τοποθέτηση των αναπληρωτών γίνεται από τον Διευθυντή Εκπαίδευσης με βάση συγκεκριμένα κριτήρια, τα οποία επιβάλλεται πλέον να αλλάξουν. Αναφέρομαι στην έμφαση που δίνεται στην οικογενειακή κατάσταση του αναπληρωτή εκπαιδευτικού (αν είναι δηλαδή έγγαμος ή άγαμος) και στην πρόταξη όλων των άτεκνων έγγαμων αναπληρωτών έναντι των άγαμων αναπληρωτών με περισσότερα έτη προϋπηρεσίας. Η διάταξη στην οποία βασίζεται η εν λόγω κατάταξη (ΦΕΚ 465Β΄, του 2003, παρ. 3 του άρθρου 8 της αριθμ. 35557/09-04-2003 Υ.Α), σε συνδυασμό με τη θεσμοθέτηση του συμφώνου συμβίωσης, ωθεί τα τελευταία χρόνια όλο και περισσότερους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς, για λόγους συμφέροντος, σε αλλαγή της οικογενειακής τους κατάστασης εν μια νυκτί από "άγαμος" σε "έγγαμος". Συγχρόνως, όμως, στερεί από τους άγαμους αναπληρωτές με μεγαλύτερη προϋπηρεσία ή/και εντοπιότητα τη δυνατότητα να τοποθετηθούν σε σχολικές μονάδες της πρώτης τους προτίμησης, γεγονός που συνιστά δυσμενή διάκριση εναντίον τους. Παρακαλώ να μεριμνήσετε ώστε η συγκεκριμένη αδικία να αρθεί και οι τοποθετήσεις των αναπληρωτών να γίνονται στο εξής με κριτήρια μοριοδότησης όμοια με αυτά των μονίμων (συνολική προσμέτρηση μονάδων συζύγου, παιδιών, εντοπιότητας, συνολικής υπηρεσίας κ.τ.λ).