Να ενταχθεί το μάθημα της Φυσικής Αγωγής στα νηπιαγωγεία με επιστημονικό τρόπο και να διδάσκεται μόνο από εκπαιδευτικούς Φυσικής Αγωγής. Το κυριότερο ζητούμενο είναι ένα: να αρχίσουν από νωρίς τα παιδιά μας, ήδη από την νηπιακή ηλικία, να εξοικειώνονται με την κίνηση και την άσκηση, για να ξεφύγουμε επιτέλους ως χώρα από την παχυσαρκία, την προσκόλληση στους Η/Υ, την έλλειψη κίνησης, τις διάφορες και κυρίως καρδιαγγειακές παθήσεις και τόσα άλλα κακά που η έλλειψη φυσικής δραστηριότητας επιφέρει. Η χώρα μας εξάλλου διατηρεί θλιβερή κατάταξη στις πρώτες θέσεις αυτών των προβλημάτων. Σύμφωνα δε με πρόσφατες επιστημονικές έρευνες η φυσική αγωγή παίζει πρωταρχικό και καίριο ρόλο για την αύξηση της οστικής πυκνότητας των νηπίων και των παιδιών .Το διακύβευμα είναι πάντα το καλό των παιδιών και το καλό των παιδιών αυτό επιβάλλει.
Η ανάπτυξη και μάθηση ήπιων δεξιοτήτων φυσικής αγωγής των νηπίων, επιβάλλεται να γίνεται από εκπαιδευτικούς φυσικής αγωγής και μόνο, δεδομένου ότι αυτοί είναι οι μόνοι που έχουν το απαιτούμενο, απαραίτητο γνωστικό και επιστημονικό υπόβαθρο. Μία απλή επιμόρφωση των νηπιαγωγών δεν είναι αρκετή ώστε αυτοί να διδάξουν την δεξιότητα της κινητικής – φυσικής αγωγής ως δεξιότητα ζωής ή ήπια δεξιότητα, όπως εντάσσεται στην εκπαιδευτική δράση με τίτλο «Εργαστήρια Δεξιοτήτων» στα νηπιαγωγεία.
Να ενταχθεί το μάθημα της Φυσικής Αγωγής στα νηπιαγωγεία με επιστημονικό τρόπο και να διδάσκεται μόνο από εκπαιδευτικούς Φυσικής Αγωγής. Το κυριότερο ζητούμενο είναι ένα: να αρχίσουν από νωρίς τα παιδιά μας, ήδη από την νηπιακή ηλικία, να εξοικειώνονται με την κίνηση και την άσκηση, για να ξεφύγουμε επιτέλους ως χώρα από την παχυσαρκία, την προσκόλληση στους Η/Υ, την έλλειψη κίνησης, τις διάφορες και κυρίως καρδιαγγειακές παθήσεις και τόσα άλλα κακά που η έλλειψη φυσικής δραστηριότητας επιφέρει. Η χώρα μας εξάλλου διατηρεί θλιβερή κατάταξη στις πρώτες θέσεις αυτών των προβλημάτων. Σύμφωνα δε με πρόσφατες επιστημονικές έρευνες η φυσική αγωγή παίζει πρωταρχικό και καίριο ρόλο για την αύξηση της οστικής πυκνότητας των νηπίων και των παιδιών .Το διακύβευμα είναι πάντα το καλό των παιδιών και το καλό των παιδιών αυτό επιβάλλει. Η ανάπτυξη και μάθηση ήπιων δεξιοτήτων φυσικής αγωγής των νηπίων, επιβάλλεται να γίνεται από εκπαιδευτικούς φυσικής αγωγής και μόνο, δεδομένου ότι αυτοί είναι οι μόνοι που έχουν το απαιτούμενο, απαραίτητο γνωστικό και επιστημονικό υπόβαθρο. Μία απλή επιμόρφωση των νηπιαγωγών δεν είναι αρκετή ώστε αυτοί να διδάξουν την δεξιότητα της κινητικής – φυσικής αγωγής ως δεξιότητα ζωής ή ήπια δεξιότητα, όπως εντάσσεται στην εκπαιδευτική δράση με τίτλο «Εργαστήρια Δεξιοτήτων» στα νηπιαγωγεία.