Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 03 – Κατανομή χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα Δημοτικά ΣχολείαΣχόλιο του χρήστη Σταυρούλα Ζέτη | 28 Απριλίου 2020, 17:08
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Πληροφορική στην εκπαίδευση ---------------------------- -Το μάθημα των Τ.Π.Ε. να διδάσκεται αποκλειστικά και μόνο από εκπαιδευτικούς πληροφορικής ΠΕ86. Είμαστε από τις λίγες χώρες που έχουμε εξειδικευμένο εκπαιδευτικό προσωπικό στον τομέα της πληροφορικής. Ας εκμεταλλευτούμε πραγματικά τις δυνατότητες του, ας μην το χρησιμοποιούμε σαν τεχνική υποστήριξη γιατί έχει πολλά να προφέρει στην εκπαίδευση των παιδιών μας. -Επανασύσταση των ΠΛΗΝΕΤ με υπεύθυνο που να είναι πληροφορικός και όχι διοικητικός υπάλληλος. Προτάσεις για την Πληροφορική στο Δημοτικό (Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση) ------------------------------------------------------------------ -Να μην γίνει εισαγωγή των ΤΠΕ στο νηπιαγωγείο. -Να υπάρχει μικρότερος αριθμός μαθητών στην αίθουσα υπολογιστών για να μπορεί να γίνει ουσιαστικό μάθημα (1 πληροφορικός με 10-12 υπολογιστές και 24 μαθητές....). -Το πρόγραμμα σπουδών για τις ΤΠΕ να διαπνέεται περισσότερο από πληροφορική σκέψη με την εισαγωγή περισσότερων στοιχείων προγραμματισμού και λογικής σκέψης. -Ρομποτική : να υπάρχει εξοπλισμός και ο διδακτικός χρόνος να αναπτύξει ο εκπαιδευτικός πληροφορικής έργα ρομποτικής με τους μαθητές του. -Το μάθημα των ΤΠΕ να είναι δίωρο για τις τάξεις Δ, Ε και ΣΤ. -Ο εκπαιδευτικός πληροφορικής να παραμένει, κατά το δυνατόν σε μία σχολική μονάδα, ώστε να υπάρχει χρόνος και για τις εργασίες συντήρησης του σχολικού εργαστηρίου ή διαφορετικά να προσφέρεται μείωση ωραρίου διδακτικού ανάλογα με τις σχολικές μονάδες-εργαστήρια καλείται να εξυπηρετήσει ο εκπαιδευτικός.