Να υπάρχουν εξετάσεις στην αλλαγή των βαθμίδων της εκπαίδευσης, είναι απόλυτα κατανοητό. Εξετάσεις από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο, από το Γυμνάσιο στο Λύκειο και από το Λύκειο στη τριτοβάθμια.
Αλλά να υπάρχουν εξετάσεις στην μέση της δευτεροβάθμιας βαθμίδας, δεν μπορώ να κατανοήσω τον λόγο.
Ένα παιδί που δίνει εξετάσεις για να περάσει στο Γυμνάσιο, έχει ένα άγχος λογικά διαχειρίσιμο, καθώς η αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος είναι σίγουρη.
Όμως για ένα παιδί που τελειώνει το Γυμνάσιο, το άγχος αυτών των εξετάσεων θα είναι τεράστιο, γιατι διακυβεύονται πολλά. Να χάσει τους φίλους, να βρεθεί σε ένα περιβάλλον που δεν γνωρίζει κανέναν, να θεωρήσει ότι είναι αποτυχημένος. Η αποτυχία δεν είναι επιλογή για αυτά. Νομίζετε ότι αυτό είναι κάτι που μπορούν να αντέξουν όλα τα παιδιά;
Εγώ δεν το νομίζω.
Να υπάρχουν εξετάσεις στην αλλαγή των βαθμίδων της εκπαίδευσης, είναι απόλυτα κατανοητό. Εξετάσεις από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο, από το Γυμνάσιο στο Λύκειο και από το Λύκειο στη τριτοβάθμια. Αλλά να υπάρχουν εξετάσεις στην μέση της δευτεροβάθμιας βαθμίδας, δεν μπορώ να κατανοήσω τον λόγο. Ένα παιδί που δίνει εξετάσεις για να περάσει στο Γυμνάσιο, έχει ένα άγχος λογικά διαχειρίσιμο, καθώς η αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος είναι σίγουρη. Όμως για ένα παιδί που τελειώνει το Γυμνάσιο, το άγχος αυτών των εξετάσεων θα είναι τεράστιο, γιατι διακυβεύονται πολλά. Να χάσει τους φίλους, να βρεθεί σε ένα περιβάλλον που δεν γνωρίζει κανέναν, να θεωρήσει ότι είναι αποτυχημένος. Η αποτυχία δεν είναι επιλογή για αυτά. Νομίζετε ότι αυτό είναι κάτι που μπορούν να αντέξουν όλα τα παιδιά; Εγώ δεν το νομίζω.