Είμαι εκπαιδευτικός εν ενεργεία (μαθηματικός) και για να συμπληρώσω το ωράριο μου ασχολούμαι και με Σχολικό Επαγγελματικό Προσανατολισμό. Έχω κόρη στην Τρίτη Λυκείου.Η άποψη μου είναι ότι τα παιδιά αν δεν τελειώσουν με τις εξετάσεις τους δεν έχουν ούτε τον χρόνο ούτε την ψυχραιμία και την ηρεμία να αποφασίσουν για κάτι τόσο σημαντικό για το μέλλον τους. Σίγουρα είναι αντιπαιδαγωγικό αυτές τις στιγμές που προσπαθούν να μαζέψουν δυνάμεις και να συγκεντρωθούν στο στόχο τους να φορτωθούν και μια ακόμα έγνοια που θα τους αγχώσει ακόμη περισσότερο. Ξέρω από την πείρα μου σαν μητέρα και εκπαιδευτικός ότι τα παιδιά για αποφασίσουν συζητούν πολλές ώρες με γονείς, καθηγητές, σύμβουλους επαγγελματικού προσανατολισμού και επαγγελματίες. Ψάχνουν στο διαδίκτυο, διαβάζουν εφημερίδες και περιοδικά, παρακολουθούν ενημερώσεις από ειδικούς στον επαγγελματικό προσανατολισμό. Μαζεύουν πληροφορίες για τα προγράμματα σπουδών,για αντιστοιχίες των σχολών, για μεταπτυχιακά,για επαγγελματικά δικαιώματα, για την ζήτηση στην αγορά εργασίας και άλλα. Όλα αυτά θέλουν τον χρόνο τους και αν δεν τους τον δώσουμε δεν υπάρχει αμφιβολία ότι θα γίνουν πάρα πολλά λάθη και θα παρθούν βεβιασμένες αποφάσεις. Επιτέλους μέτρα που αφορούν τα παιδιά μας ας μην παίρνονται μόνο με οικονομικά κριτήρια.
Είμαι εκπαιδευτικός εν ενεργεία (μαθηματικός) και για να συμπληρώσω το ωράριο μου ασχολούμαι και με Σχολικό Επαγγελματικό Προσανατολισμό. Έχω κόρη στην Τρίτη Λυκείου.Η άποψη μου είναι ότι τα παιδιά αν δεν τελειώσουν με τις εξετάσεις τους δεν έχουν ούτε τον χρόνο ούτε την ψυχραιμία και την ηρεμία να αποφασίσουν για κάτι τόσο σημαντικό για το μέλλον τους. Σίγουρα είναι αντιπαιδαγωγικό αυτές τις στιγμές που προσπαθούν να μαζέψουν δυνάμεις και να συγκεντρωθούν στο στόχο τους να φορτωθούν και μια ακόμα έγνοια που θα τους αγχώσει ακόμη περισσότερο. Ξέρω από την πείρα μου σαν μητέρα και εκπαιδευτικός ότι τα παιδιά για αποφασίσουν συζητούν πολλές ώρες με γονείς, καθηγητές, σύμβουλους επαγγελματικού προσανατολισμού και επαγγελματίες. Ψάχνουν στο διαδίκτυο, διαβάζουν εφημερίδες και περιοδικά, παρακολουθούν ενημερώσεις από ειδικούς στον επαγγελματικό προσανατολισμό. Μαζεύουν πληροφορίες για τα προγράμματα σπουδών,για αντιστοιχίες των σχολών, για μεταπτυχιακά,για επαγγελματικά δικαιώματα, για την ζήτηση στην αγορά εργασίας και άλλα. Όλα αυτά θέλουν τον χρόνο τους και αν δεν τους τον δώσουμε δεν υπάρχει αμφιβολία ότι θα γίνουν πάρα πολλά λάθη και θα παρθούν βεβιασμένες αποφάσεις. Επιτέλους μέτρα που αφορούν τα παιδιά μας ας μην παίρνονται μόνο με οικονομικά κριτήρια.