Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 03 – Κατανομή χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα Δημοτικά ΣχολείαΣχόλιο του χρήστη Όλυα Δ. | 28 Απριλίου 2020, 18:37
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Για ποιο λόγο πρέπει να διδάσκονται τα αγγλικά στις πρώτες τάξεις του δημοτικού, τη στιγμή που τα παιδιά αρχίζουν να μαθαίνουν τους κανόνες και τη δομή της μητρικής τους γλώσσας; Αν τα παιδιά διδάσκονται από την αρχή του σχολείου παράλληλα δύο γλώσσες, έστω και αν η μία από τις δύο είναι απείρως ευκολότερη από την άλλη, θα μπερδευτούν και δεν πρόκειται να αποδώσουν ούτε στη μία, ούτε στην άλλη. Λένε κάποιοι πως αυτό συμβαίνει σε άλλες χώρες. Καταρχάς δε συμβαίνει σε όλες τις χώρες, αλλά εκεί που συμβαίνει, έχει αναρωτηθεί κανείς αν χρησιμοποιείται και για τη μητρική γλώσσα το λατινικό αλφάβητο; Εδώ αυτό δεν ισχύει. Φτάνουν τα παιδιά στο Γυμνάσιο και δεν έχουν κατανοήσει τις βασικές μορφοσυντακτικές δομές της γλώσσας τους, ενώ το λεξιλόγιό τους είναι φτωχότατο και για να καλύπτουν τις ελλείψεις, μεταχειρίζονται αγγλικές λέξεις. Και το κορυφαίο: βλέπεις εκθέσεις Ελλήνων μαθητών, όπου αντί για υ υπάρχει u, αντί για χ x και αντί για β b. Αυτό θέλουμε για τα παιδιά μας; για τη γλώσσα μας; τα greeklish; Η ελληνική είναι πλουσιότατη και αρκετά δύσκολη γλώσσα και της αξίζει περισσότερη μελέτη και σημασία. Η εκμάθηση των ξένων γλωσσών μπορεί να γίνει εντατικά αργότερα, αφού κατανοηθεί σε βάθος η ελληνική.