Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 03 – Κατανομή χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα Δημοτικά ΣχολείαΣχόλιο του χρήστη Αναστασία Περιστεργιανού | 28 Απριλίου 2020, 18:39
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η ενίσχυση της αγγλικής γλώσσας με βρίσκει σύμφωνη σε μεγάλο βαθμό . Εν τούτοις θα ήθελα να επιστήσω την προσοχή ότι στο καινούριο νομοσχέδιο δεν υπάρχει κάποια ανάλογη ρύθμιση και για την Β Ξένη Γλώσσα. Πιστεύω λοιπόν ότι εάν θέλουμε το νομοσχέδιο να διέπεται από την αρχή της πολυγλωσσίας αλλά και να αφουγκράζεται τις ανάγκες της ελληνικής και ευρωπαϊκής πραγματικότητας θα πρέπει να συμπεριλάβει αναβάθμιση του μαθήματος της Β Ξένης Γλώσσας . Να θυμίσω ότι η γαλλική και γερμανική γλώσσα αποτελούν μαζί με τα αγγλικά τις επίσημες γλώσσες εργασίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Επίσης και οι δύο μαζί συγκεντρώνουν τον μεγαλύτερο αριθμό φυσικών ομιλητών στην ΕΕ. Επανερχόμενη στα του οίκου μας θα ήθελα να τονίσω ότι χιλιάδες έλληνες μαθητές δίνουν εξετάσεις σ αυτές τις γλώσσες για την απόκτηση κάποιου Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας. Έχοντας υπηρετήσει για πολλά χρόνια στην δημόσια και ιδιωτική εκπαίδευση θα έλεγα εν κατακλείδι ότι προώθηση των ξένων γλωσσών δεν νοείται χωρίς ταυτόχρονη αναβάθμιση της διδασκαλίας της Β Ξένης Γλώσσας η οποια μπορεί να επιτευχθεί μόνον με : 1) εισαγωγή της Β Ξένης Γλώσσας στην Δ Δημοτικού 2)επαναφορά της τρίωρης διδασκαλίας της στο Γυμνάσιο 3) συνέχιση του υποχρεωτικού μαθήματος της Β Ξένης Γλώσσας στην Α και Β Λυκείου 4) σύνδεση της με το Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας.