ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΤΥΠΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΤΟ ΠΡΟΤΥΠΟ ΛΥΚΕΙΟ
Είναι άδικο και ίσως ανέντιμο μεσούσης της πανδημίας και της αβεβαιότητας για τη ζωή μας και για την εργασία μας, που αυτή συνεπάγεται, να βρισκόμαστε αντιμέτωποι με ένα νομοσχέδιο που αναστατώνει τη ζωή τη δική μας και των παιδιών μας. Η υποβάθμιση του σχολείου της γειτονιάς, μας ανάγκασε να αναζητήσουμε ένα καλύτερο σχολείο για τα παιδιά μας. Τα παιδιά μας που από την ηλικία των δώδεκα ταλαιπωρούνται καθημερινά δύο ώρες για να μεταβούν από το σπίτι στο σχολείο, που κατάφεραν να προσαρμοστούν, να αποκτήσουν παρέες στα νέα τους σχολεία, να προστατεύουν τους εαυτούς τους κινούμενα σε αφιλόξενα αστικά περιβάλλοντα, να ωριμάσουν νωρίς. Τώρα πρέπει να τους εξηγήσουμε ότι θα ξαναδώσουν εξετάσεις για να συνεχίσουν στο Λύκειο τους, για να μη χάσουν την παρέα τους, τους φίλους που κατάφεραν να αποκτήσουν μετά από πολύ καιρό, τα κορίτσια τους ή τα αγόρια τους...θα πρέπει να τους εξηγήσουμε ότι θα ανταγωνιστούν πάλι για μία θέση .... θα παλέψουν, θα πάνε σε φροντιστήριο, θα βιώσουν την επιτυχία ή την αποτυχία τη δική τους ή του κολλητού-τής τους, τη στιγμή μάλιστα που οι άλλοι μαθητές της Γ γυμνασίου δεν θα το κάνουν.
Ως γονιός σας ζητώ να το ξανασκεφτείτε. Φτιάξτε τα σχολεία, αναβαθμίστε τα, δώστε σε όλα τα παιδιά τις ευκαιρίες που αξίξουν, αλλά παρακαλώ μην ταράζετε τις ζωές τους, μην τα κάνετε έρμαια σε πολιτικές πρακτικές και σκοπιμότητες.
ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΤΥΠΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΤΟ ΠΡΟΤΥΠΟ ΛΥΚΕΙΟ Είναι άδικο και ίσως ανέντιμο μεσούσης της πανδημίας και της αβεβαιότητας για τη ζωή μας και για την εργασία μας, που αυτή συνεπάγεται, να βρισκόμαστε αντιμέτωποι με ένα νομοσχέδιο που αναστατώνει τη ζωή τη δική μας και των παιδιών μας. Η υποβάθμιση του σχολείου της γειτονιάς, μας ανάγκασε να αναζητήσουμε ένα καλύτερο σχολείο για τα παιδιά μας. Τα παιδιά μας που από την ηλικία των δώδεκα ταλαιπωρούνται καθημερινά δύο ώρες για να μεταβούν από το σπίτι στο σχολείο, που κατάφεραν να προσαρμοστούν, να αποκτήσουν παρέες στα νέα τους σχολεία, να προστατεύουν τους εαυτούς τους κινούμενα σε αφιλόξενα αστικά περιβάλλοντα, να ωριμάσουν νωρίς. Τώρα πρέπει να τους εξηγήσουμε ότι θα ξαναδώσουν εξετάσεις για να συνεχίσουν στο Λύκειο τους, για να μη χάσουν την παρέα τους, τους φίλους που κατάφεραν να αποκτήσουν μετά από πολύ καιρό, τα κορίτσια τους ή τα αγόρια τους...θα πρέπει να τους εξηγήσουμε ότι θα ανταγωνιστούν πάλι για μία θέση .... θα παλέψουν, θα πάνε σε φροντιστήριο, θα βιώσουν την επιτυχία ή την αποτυχία τη δική τους ή του κολλητού-τής τους, τη στιγμή μάλιστα που οι άλλοι μαθητές της Γ γυμνασίου δεν θα το κάνουν. Ως γονιός σας ζητώ να το ξανασκεφτείτε. Φτιάξτε τα σχολεία, αναβαθμίστε τα, δώστε σε όλα τα παιδιά τις ευκαιρίες που αξίξουν, αλλά παρακαλώ μην ταράζετε τις ζωές τους, μην τα κάνετε έρμαια σε πολιτικές πρακτικές και σκοπιμότητες.